ul *oppdatert*

Silje28

Forelsket i forumet
da var det endelig minn tur til ul! Er veldi spent faktisk! Min kjære har byttet seg fri så han får være med likevel, så da blir det spennende om vi skal vite kjønn, (som han vil) eller ikke (som jeg vil)....det ender nok opp med at vi får vite det, siden jeg bestemte sist gang....

Da va ul over for denne gang! Beibi har det fint! Lå med ansiktet i fra oss og med ene hånden over, så vi fikk ikke se det.  Jeg fikk til og med 5 dager tidligere termin, så jeg er jublende glad! Min kjære hadde ombestemt seg, så vi vet ikke kjønn! Litt letta for det!
Men jeg synes det var vanskelig å se denne gangen...så liksom ut som om h*n  hadde det trangt der inne...men det va normal mengde fostervann å ingenting var unormalt ang det...så jeg får stole på det...
Skal tilbake om  4 uker pga at det ligger så mange "gamle" egg i eggleder og at eggleder hadde en rar triangelform.... så hva dette betyr får jeg kanskje vite om 4 uker??

Lykke til, og hold oss oppdatert [;)]

Vi valgte å vite kjønn. Når den store dagen kommer, så er man så glad for å få den lille i armene at man gir blaffen i om det er gutt eller jente [:D] Så jeg syntes det var greit å vite på forhånd, for å handle litt blått og bestemme navn og gi den lille litt mer personlighet.

Lykke til. Gleder meg til oppdatering[:)]

Back
Topp