ul oppdatert

Alvepike

Elsker forumet
Ul i dag, er ganske så nervøs. Jeg kjenner at det er jeg får nerver, tenk hvis noe er galt med den lille?? Men , h*n sparker og tumler rundt i magen så håper på det beste...

Jo alt var perfekt hos den lille babyen emoticon . Og terminen var den samme. Mannen min vet hva det er , men ikke jeg. Han er nesten litt snurt , siden jeg ikke driver å maser på ham hva det er hi hi

Lykke til :D
du skal se alt går helt fint ^^
Gleder meg til oppdatering

Masse lykke til  Skal dere vite kjønn?
Gleder meg til oppdatering:)

Lykke til! Høres jo ut som du ikke har noe å bekymre deg for! :-)

Du får oppdatere oss her når du er tilbake :-)

dytt

Hærlig at alt sto bra til då!! Hehe, såg mannen din ka det var slags kjønn og so klare du å ikkje vere nyfiken!?? då e du flink!! eg hadde ikkje vore so tolmodig 

Lusja skrev:
Hærlig at alt sto bra til då!! Hehe, såg mannen din ka det var slags kjønn og so klare du å ikkje vere nyfiken!?? då e du flink!! eg hadde ikkje vore so tolmodig 

he , he kanskje det kommer med tiden, men klarer virkelig å styre meg. Synes også tiden bare flyr avgårde, så er ikke sååå lenge til babyen er her.

åh så fint! :-) Bra allt var ok! Tror du samboen din klarer å holde på hemmeligheten lenge? ;-)

Mae skrev:
åh så fint! :-) Bra allt var ok! Tror du samboen din klarer å holde på hemmeligheten lenge? ;-)

~knocked up~ skrev:

Mae skrev:

det vet jeg faktisk ikke he he

Back
Topp