Ul om to timer!

JeanetteB

Glad i forumet
Kjenner jeg er litt nervøs jeg [8D]
Tror alt er bra og sånn. Kryss alt dere har for at jeg får se kjønnet, vet jo at det viktigste er at alt er bra med babyen, men har så lyst å vite det!!!! [:D]

Masse lykke til![:D]

ORIGINAL: Badeand*

Masse lykke til![:D]

Lykke til [:)]

Masse lykke til[;)]

Jaaaaa, hvordan gikk det??? 

Da var jeg hjemme igjen. Har vært på shopping [;)]

Det bli en gutt! Han var perfekt sa legen [:D] Men litt ulydig å snudde seg når legen prøvde å se på alle organene, så vi brukte litt ekstra tid. Legen jeg har fått var verdens snilleste, og tok seg god tid. Så var heldig med han.

Fikk ny termin den 29. desember, så kommer til å pendle litt mellom her og desember forumet. Morkaken lå litt lavt og både meg og samboer er født for tidlig, så han han ville ha meg inn til UL ca 1 gang i måneden, for oppføling. Helt greit for meg [:D]

Takk for alle lykke til meldingene. Veldig koselig [:D] Er så lykkelig nå at det kan ikke beskrives.

Gratulerer med gutt i magen[:D]

gratulerer med prins i magen:D:D  så heldig du er som får se den lille en gang i månden!!:)

ORIGINAL: S.Reve

Gratulerer med prinsen!! [:D][:D]
Og ikke stikk helt av da [;)]

Neida, blir nok masse her og! Er jo dere jeg "kjenner" best! Så kan såklart ikke forlate dere helt! [:D]

Gratulerer så masse med prinsen i magen [:)]

Misunner deg som får ul en gang i mnd [;)]

Gratulerer så mye med den lille gutten i magen.Håper du er her selv om du har termin i desember

ORIGINAL: Mine3nydelige

Gratulerer så mye med den lille gutten i magen.Håper du er her selv om du har termin i desember

Tusen takk :) Og jeg håper nok at ungen lar vente litt på seg, hvertfall til 1 januar. Så kommer nok til å henge masse her inne selv om jeg har fått ny termin.

Back
Topp