UL og termindato

SVG Rugemamma

Betatt av forumet
Tok UL for 13 dager siden og idag, og det forundrer meg egentlig å bli satt tilbake 3 dager fordi den forrige undersøkelsen kunne egentlig ha vært gjeldende . Det er bare forskjellige apparater og jordmødre. Ifølge jordmor så har ikke barnet vokst for lite, men det blir nødt for å være dagens termin som nå skal være gjeldende.
 
Forstår ikke helt. Har du hatt to oul?

Redigert: dette med terminbestemmelse er visst litt ulik praksis på. På KK liker de TUL termin best.
 
Forstår ikke helt. Har du hatt to oul?

Redigert: dette med terminbestemmelse er visst litt ulik praksis på. På KK liker de TUL termin best.

Ja, den første var privat, men utført av en jordmor som også jobber på sykehuset og har tillatelse til å sette termin.
 
Jeg har hatt to tul og oul. Og fikk 3 ulike terminer. Oul er midt i mellom tul-datoene. Og alle som har målt meg har mulighet til å sette termin.
 
Er det flere enn kk som prioriterer TUL? Om du vet altså :)

Nei jeg vet ikke men KK kan da ikke være alene om dette? De er da sjelden veldig i fronten på ting som har med svangerskap og slikt å gjøre føler jeg
 
Tul sa termin 13desember, oul sa termin 12 desember☺️ Så nesten ikkje differanse der ☺️
 
Nei jeg vet ikke men KK kan da ikke være alene om dette? De er da sjelden veldig i fronten på ting som har med svangerskap og slikt å gjøre føler jeg
Har ikke lest om noen andre som lar TUL styre. Så godt mulig de er de eneste.
 
Har ikke lest om noen andre som lar TUL styre. Så godt mulig de er de eneste.

Nei kanskje ikke. I 2014 fortalt jm på oul meg at de hadde vært på kurs alle mann og etter det besluttet å følge termin satt på tidlig ul så sant de kjente til den operatøren som hadde utført ul. Dette pga det var det som viste seg å være mest presist (tidlige crl mål vs gjennomsnitt av de målingene de gjorde).
 
Nei kanskje ikke. I 2014 fortalt jm på oul meg at de hadde vært på kurs alle mann og etter det besluttet å følge termin satt på tidlig ul så sant de kjente til den operatøren som hadde utført ul. Dette pga det var det som viste seg å være mest presist (tidlige crl mål vs gjennomsnitt av de målingene de gjorde).
Jeg har også lest meg frem til at TUL er riktigst, men er glad de ikke følger TUL på meg nå. Hadde ikke likt å ha termin på bursdagen min :/ Litt egoistisk der.:facepalm: Mannen min derimot har satset penger på at den kommer 3 over 12 på dagen min og at jeg kranler meg til at de skriver noen minutter tidligere o_O
 
Jeg har også lest meg frem til at TUL er riktigst, men er glad de ikke følger TUL på meg nå. Hadde ikke likt å ha termin på bursdagen min :/ Litt egoistisk der.:facepalm: Mannen min derimot har satset penger på at den kommer 3 over 12 på dagen min og at jeg kranler meg til at de skriver noen minutter tidligere o_O
Hehe ja man kan jo prøve!
 
Jeg har en TUL-dato som er 1 uke før OUL-dato. Utrolig irriterende, men håper istedenfor at jeg har glemt dette i desember og heller blir positivt overraska dersom hu kommer 1 uke før termin :)
 
Min tul dato var 9 dager før oul dato.
For min del kan ikke tul datoen stemme og oul datoen er bare 3 dager etter det jeg selv trodde
 
Back
Topp