Ul og en ekkel opplevelse

dina1988

Blir kjent med forumet
Var his legen i dag og fikk se lille sprell på ul. Det er litt dårlig det apperatet men han trodde ca 11+4 i dag. fram en uke og noen dager :) Jeg senker skuldrene og så...

Står jeg på jobb å ekspidere en kunde så kjenner jeg det blir vått i trusa.. springer på do. det er ikke blod, ikke rødt. det er gjenomsiktig. akkurat som det skulle vært utflod.. er det noen andre som har opplevd det? Aldri opplevd det kom så mye på en gang at trus ble kliss våt..

Sprang til legen og kom inn å fikk se lille sprell og hjerte slo så fint.. men nå er jeg redd..

Var his legen i dag og fikk se lille sprell på ul. Det er litt dårlig det apperatet men han trodde ca 11+4 i dag. fram en uke og noen dager :) Jeg senker skuldrene og så...

Står jeg på jobb å ekspidere en kunde så kjenner jeg det blir vått i trusa.. springer på do. det er ikke blod, ikke rødt. det er gjenomsiktig. akkurat som det skulle vært utflod.. er det noen andre som har opplevd det? Aldri opplevd det kom så mye på en gang at trus ble kliss våt..

Sprang til legen og kom inn å fikk se lille sprell og hjerte slo så fint.. men nå er jeg redd..
Det skjer meg hele tiden! :)
Tok du innvendig UL? Da brukte han vel glidemiddel også.

nei var utvendig. mye,? akkurat som du nesten tisset på deg? det var en skummel opplevelse. nå ligger jeg bare å kjenner etter om jeg skalfå smerter :/ sist svangerskap var alt fint. men hatt mye utflod nå.. men ikke sånn som i dag.. :(

Sånn hadde jeg det sist. Kjempe tynn utflod, akkurat som vann... kunne bli bløt helt ut til buksa noen ganger...

nei var utvendig. mye,? akkurat som du nesten tisset på deg? det var en skummel opplevelse. nå ligger jeg bare å kjenner etter om jeg skalfå smerter :/ sist svangerskap var alt fint. men hatt mye utflod nå.. men ikke sånn som i dag.. :(
Ja innimellom er det sånn.
(Sjekker også for blod hver gang det skjer :p ) Men har ikke vært noenting :)

Forrige svangerskap var det ikke sånn hos meg heller.

Hvis du Googler det så kommer det opp noe ang at det kommer av utskifting av celler. Det skal ikke være en negativ ting. Bare graviditeten som "jobber"

Jeg har hatt ett par dager hvor jeg har hatt helt sinnsykt med utflod. Hvor jeg har gått på do fordi jeg trodde det var noe mer.

Har samme greia denne gangen :)

Jeg fikk det siste svangerskap. Det var en cyste med væske som satt på livmorveggen som plutselig sprakk. Kom masse helt blankt "vann" og kom også litt friskt blod etter noen timer hos meg (ikke mye). Jeg ble som du kjemperedd og fikk sjekket med privat ultralyd og alt var bra. Jeg ante ikke noe om at jeg hadde sånne på forhånd, men hun kunne se merket på livmorveggen hos meg. Var visst ganske vanlig :-)

Back
Topp