Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var på UL i dag (7 uker), alt så bra ut, men nå blør jeg skikkelighar noen opplevd blødning etter UL og det har gått bra?
Føler jeg har alle odds mot meg..
Han sa ingenting om noe, bare at det er vanlig å blø. Men med 3 aborter bak meg er det like vanlig for meg å miste. Har ikke blødd i mine andre svangerskap.Hvis jeg husker rett så blødde du en del før UL også - hva sa de om denne blødningen? Fant de et hematom el?
Satser på at alt er i skjønneste orden <3
Han sa ingenting om noe, bare at det er vanlig å blø. Men med 3 aborter bak meg er det like vanlig for meg å miste. Har ikke blødd i mine andre svangerskap.
Skal ha tlf samtale med lege etterpå, får høre hva hun sier og kanskje hun gir meg en ny UL neste uke for psyken min orker ikke dette...
Så merkelig. Med en såpass stor blødning (som jeg forstod at du hadde) så skulle man tro at han prøvde å se etter noe som kan ha forårsaket dette, som feks et hematom. Så fint at du får snakket med en lege, og syns absolutt det høres bra ut med ny UL. En ting er jo småblødning og spotting ila et svangerskap, men kraftige blødninger må de jo klare å finne en årsak til?
Legen har nok sett etter, men antakelig ikke funnet noe galt på UL. Er dessverre ikke så uvanlig at man ikke finner forklaring på blødningene. Men man bør jo undersøkes på nytt ved nye større blødninger.