UL- Mer en forventet

ORIGINAL: Myfirst

Oioioioi, gratulerer!!! Enn å finne ut at det er to, ikke en[:D]
Skjønner at det må være mye å tenke på, men dette klarer dere[:D]

Oj så spennende. Kan tenke meg det var et sjokk å finne det ut, men tenk hvor heldige dere er [:)]
Dette klarer dere kjempe fint [:)]

Herlighet, denne hadde gått meg hus forbi, så gøy da!!!
Gratulerer så mye, og masse lykke til med tvillingmagen :)

Gratulerer så mye[:)] Det blir sikkert travelt ja, men mest stas tror nå jeg, kjempestas[:D]

ORIGINAL: Sisko

Gratulerer så mye.. Også så arti at det er en av hver [:D]

Oij, så spennande og utrulig kjekt da!![:D][:)]

Gratulerar så masse med to små friske nurk i magen![:)] og så ein av kvar, såå herlig[:)]

ORIGINAL: Sisko

Gratulerer så mye.. Også så arti at det er en av hver [:D]

[:D][:D]

Gratulerer så mye ja. Må ha vært en utrolig følelse å få  høre at her er det to. [:D]

gratulere så mye.. kan tippe det var et sjokk ja hehe men kjekt allikevel.. :)

OI!! Gratulerer så mye! Blir jo kjempespennende! Blir helt sikkert en del jobb ja, men jeg er alltid imponert over tvillingforelde, de takler det alltid så bra og har sine rutiner! Dette klarer dere kjempefint![:D][:D]
Kjempefine navn forresten [:)]

Jeg har bare en ting å si: Du er heldig som får oppleve det å bli tvillingmamma[:)] Det er en fantastisk opplevelse, på godt og vondt[:)]
Gratulerer så mye[:)]

Gud så fantastisk!!
Godt å høre dere har mye støtte i familie og hverandre - kommer nok godt med.
Ønsker deg lykke til videre [:)]

Gratulerer så masse med to skjønne små. Så kjekt med både jente og gutt [:)]
Hadde nok fått sjokk hadde jeg fått den beskjeden, og som du sier, det er mye praktisk som skal ordnes. Men det går seg til! Dette var koselig!

Gratulerer så mye!!! Sender deg en pm!![:D]

Gratulerer så mye[:D] Kjempe gøy. men skjønner at det var et sjokk med det samme ja.
Artig at det bli en av hver[:D]
Kjempe fine navn forresten[:D]

Gratulerer så mye da hehe. blir sikkert kjempe fint, og jeg tror deg så gjerene når du sier at det kom som ett sjokk hadde nok tatt lang tid før jeg hadde begynt å forstå det i hvertfall. men dobbelt lykke til så krysser vi fingerene for at tvillingene dine oppfører seg og at du får ett flott svangerskap med 2 i magen :)

wow så gøy da[:D][:D] da stemte jo magefølelsen til dere begge[;)]
Gratulerer så masse med både en prins og en prinsesse

Gratulerer så mye med både ei jente og en gutt inni magen[:D]
Dobbelt med jobb, men dobbelt lykke[:D]

Back
Topp