UL imorgen...

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Kjenner jeg gruer meg :( hjertet slo for en uke siden men terminen stemte ikke. Redd det har vært noe galt og at det ikke er liv lenger. Blir ødelagt av å miste så mange ganger. VÆR SÅ SNILL og la det være min tur denne gangen!!!!!!! Kryss fingrene for meg

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til i morgen. Håper for deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til!! :)

Krysser alt jeg kan for deg. Lykke til :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Åh, masse lykke til!! Vet godt hvordan du har det. Men nå går det bra skal du se! :)

Krysser fingrene for deg. Masse lykke til! Jeg har troen på at det går bra denne gang :)

Lykke til :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Masse lykke til

Jeg har blitt flytta ei uke forrige gang, og 5 dager denne gang på tidlig ul i forhold til menstermin. Det sa gyn var helt innafor og trengte ikke være noe galt. Hvorfor mente de at det kunne være noe galt med deg ? Lykke lykke til i alle fall :)

Lykke til i dag :) satser på det går bra :)

Jeg har blitt flytta ei uke forrige gang, og 5 dager denne gang på tidlig ul i forhold til menstermin. Det sa gyn var helt innafor og trengte ikke være noe galt. Hvorfor mente de at det kunne være noe galt med deg ? Lykke lykke til i alle fall :)

Vet ikke egentlig. Han gynekologen jeg ble henvist til var veldig merkelig og følte ikke han tok hensyn med tanke på historien min. Sa til han at han ikke kunne følge menstermin for den stemte ikke, men han kunne ikke gjøre noe annet fikk jeg beskjed om.

8 uker på vei og alt såg fint ut :) sååå glad. Nå skal det vell veldig mye til for at det går galt?

Gratulerer så masse :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp