UL imorgen tidlig!! *spent**oppdatert*

bella_lianda

Glad i forumet
Kan ikke fatte at det endelig er vår tur til å dra på UL!! Denne datoen har jo vært milesvis unna men nå er vi da altså her!! Er såå spent.. og krysser fingrene for at alt er bra med lille gullet vårt.. vi har hatt jentefølelse hele veien men for noen dager siden så begynte vi plutselig å tenke at "det er jo gutt".. ?? rare greiene... hååper vi får vite kjønn!! Oppdatering kommer imorgen Lykke til alle dere som også skal på UL imorgen!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har vi vært på UL og det var like fantastisk denne gangen som sist alt så bra ut og jordmor kunne si at hun var ganske sikker på at det er en liten jente!!!!!! Så da stemte magefølelsen da.. hihi!! 

Masse lykke til.  Alt er nok  i skjønneste orden med lille i magen!! :) Venter spent på oppdatering:)

Lykke til på UL idag :)

Lykke til!
Håper du har fått de resultatene du håpet på i dag!

Da har vi vært på UL og det var like fantastisk denne gangen som sist alt så bra ut og jordmor kunne si at hun var ganske sikker på at det er en liten jente!!!!!! Så da stemte magefølelsen da.. hihi!! 

Gratulerer så mye med ei frisk lita jente!! :D

Vanilje skrev:

Tusen takk!! Har du vært på UL enda?

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

Nei, men førstkommende Torsdag er det endelig vår tur :)

Gratulerer med jente :)

Vanilje skrev:

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

Ååå så spennende!! Da venter jeg spent på update fra deg  vil dere vite kjønn?

Hurra for overstått UL og at alt var bra - så morro at JENTE magefølelsen stemte:)

Hurra for overstått UL og at alt var bra - så morro at JENTE magefølelsen stemte:)

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

Ja, jeg er aaaaaltfor nysgjerrig til å ikke skulle vite det, hehe :-) Gleder meg :D

Vanilje skrev:

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

Ja, jeg er aaaaaltfor nysgjerrig til å ikke skulle vite det, hehe :-) Gleder meg :D

Da krysser jeg fingrene for at dere får vite det og at alt er bra med det lille nurket!! Har du noen magefølelse på hva det er? Masse masse lykke til imorgen

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

bella_lianda skrev:

Vanilje skrev:

Da krysser jeg fingrene for at dere får vite det og at alt er bra med det lille nurket!! Har du noen magefølelse på hva det er? Masse masse lykke til imorgen

Gyn sa i uke 12 at han syntes det så ut som en gutt. Vi har guttenavnet klart, og jeg går å kaller han det.. Så blir litt rart om det er ei jente som skjuler seg inni der...heheh  Men jeg blir kjempeglad uansett hva det er, så lenge h*n er frisk! Dette er jo min første, men sambo sin tredje!! :) Den kommende mormoren skal være med også, og hun er helt i ekstase :-D
Kjenner jeg grugleder meg skikkelig nå altså..

Tusen takk:)

Back
Topp