UL Imorgen *Oppdatering* litt lang

ORIGINAL: SunShin

Krysser armer og bein for ett bankende hjerte neste UL!! [:D][:D]

signerer denne, kryssing av fingre hjalp meg inne på fs forumet, så håper det kan hjelpe deg å!!!!

Tusen takk jenter. Det setter jeg kjempe stor pris på. [:D]

Håper og krysser alt jeg har på at det banker et lite hjertet om en ukes tid. Det unner jeg deg virkelig...håper du klarer å slappe av i mellomtiden [:)]

Kan jo fortsatt være ganske tidlig å se noe, så ikke gi opp håpet helt enda.

Sender deg en god klem.

Håpet har jeg ikke gitt opp. Men syns det er fælt å gå u viten på en måte. om alt er som det skl osv. Men det får ejg jo bekreftet den 25. Da må man jo se om alt er som det skal. hun mente jo det nå også, men bare at jeg var 4-5. så lenge alt er bra spiller det ingen rolle hvor langt jeg er. bare lille nurket har det bra og vokser.

ORIGINAL: *Sperminator*

Håper og krysser alt jeg har på at det banker et lite hjertet om en ukes tid. Det unner jeg deg virkelig...håper du klarer å slappe av i mellomtiden [:)]

Sender deg en god klem.

Signerer dette jeg [:)]

Uff da... Skjønner at du er bekymret, men det er jo et veldig godt tegn at det har vokst siden sist ul[:D] Dersom du selv også mener at det kan stemme at du bare er 4-5 uker på vei, så må du bare klamre deg til håpet om at du får se et bankende hjerte på neste ul. Det gjør du nok helt sikkert[:)] Krysser fingrene for deg og den lille spira i magen din[:)][:)]

Skal krysse alt jeg har for deg!! Skjønner jo godt at du er bekymret, men håper at du faktisk er kortere på vei enn du selv tror da [:)] Sender deg en god klem. 

Oi skjønner urtolig godt at du blir satt ut!!! Men krysser fingrene for deg at du bare ha hatt en sen e.l eller noe som gjør at fosteret er litt mindre enn det du trodde[:)] Krysser alt jeg har [:)]

huff... håper d banker godt inni der... lykke til...[:)]

Leit at det ikke ble funnet noe hjertelyd nå, men krysses det som krysses kan for at dere ser et bankende hjerte ved neste UL![:)]

Du skal se at det ordner seg, du er jo ikke så langt på vei ennå. Jeg hørte hjertelyd først i uke 15 med førstemann jeg!

ORIGINAL: SunShin

Krysser armer og bein for ett bankende hjerte neste UL!! [:D][:D]

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Du skal se at det ordner seg, du er jo ikke så langt på vei ennå. Jeg hørte hjertelyd først i uke 15 med førstemann jeg!

Oi, men det er ikke hjertelyd vi snakker om, det er selve hjertet. Vi var 3 stk som syns vi så det. MEN, Hun trodde det også kunne være en blodåre fra meg. Så venter i spenning.

ORIGINAL: Rafi

Skal krysse alt jeg har for deg!! Skjønner jo godt at du er bekymret, men håper at du faktisk er kortere på vei enn du selv tror da [:)] Sender deg en god klem. 

Signerer denne.

Forrige svangerskap ble regnet fra 21.januar. Unnfangelse 4.februar...

13 mars var jeg hos legen og da så vi bare fostersekk... 1.april så vi først hjerte...

Det går nok bra :)

Ja, jeg føler selv at dette kommer til å gå kjempe fint. Fikk en så god varm feeling i stad [:D] Så håper det bare går fort til den 25. 

Lykke til, Tinan, vi krysser fingrene for deg alle sammen!

Siden du sier at alt kjennes annerledes enn de gangene det har endt med SA, så satser vi på at den sitter nå!! Bit deg fast, lille spire!!

Tusen tusen takk for oppmuntringer kjære jenter. Det varmer godt [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Sender deg en god klem.

signerer denne jeg akkurat det jeg ville si:) skal sende deg gode vibber...

Back
Topp