UL igjen i dag....

bakemamma

Elsker forumet
Hadde ny UL på snuppa i dag, og den viste at høyre hofte hadde retta seg av seg selv.
Desverre ble det pute alikevel pga noen ørsmå grader på venstre hofte. :-(
I denne varmen er det helt for jævlig å ha den på henne. Hu blir så varm og svett, og skikkelig utilpass. I tillegg får hu ikke bevegd så mye på beina sine, og hu som er så utrolig aktiv om dagen :-(
Kjenner at dette kan bli tunge 3 mndr.... Men forhåpentligvis vil det hjelpe på, og hofta vil rette seg opp igjen :-)
 
Huff :( vi slapp pute heldigvis. Rettet seg selv.. Men i sommervarmen er jo pute og gips helt forjævelig for å si det mildt. Eneste er at da blir de bra igjen.. Lykke til ! Håper 12 uker er alt som trengs
 
stakkars, huff det må være fælt i denne varmen ja, og som du sier så er de jo så aktive om dagen, så det vil nok merkes på humøret.. masse lykke til.
 
Det viser seg nå at det er mitt humør det går utover :-p
Snuppa er fremdeles kjempefornøyd, men blir selvfølgelig enda mer fornøyd når puta tas av ved stell :-)

Jeg synes derimot at jeg mister litt av "kontakten" med lillemor, for den puta er forferdelig stor og klumpete.. Får lissom ikke følelsen av kosestund på morran lenger :-(

Varmen er helt forferdelig også, men hu klager ikke. Så det er nok bare jeg som må bite tenna sammen de neste månedene. Er nok sikker på på at dette kommer til å hjelpe. Andre siden retta seg jo opp sjøl :-) Og her er det kun snakk om 4-5 graders feilstilling.
 
Back
Topp