Vintergullnr2
Elsker forumet
Da var det endelig min tur til å gå på ul. Var heldig å få en jordmor + student til å ta ul`en så jeg fikk ligge i 50 min å se vidunderet [:D][:D][:D] Først fikk studenten prøve seg også jordmoren etterpå. Alt så helt fint ut og babyen sparket, gnikket seg i øyet, vinket og snudde seg. Det var fullt liv [:D]
Har jo fått høre hjertelyden for flere uker siden og kjent spark, men nå vet jeg med sikkerhet at det faktisk er en baby i magen[:)]Hvis dåkker skjønner hva jeg mener...[:)] Det gjør godt å ha fått ta en litten kikk.. hehe
Terminen ble flyttet fra 1 februar til 4 februar. Ikke mange dagene det [:D]
Jordmoren prøvde flere ganger, men kjønner ville ikke babyen vise. Var visst sjenert... Men skal på privat UL når jeg skal hjem til bergen i okt, så da satser jeg på at vi får sett.
Har jo fått høre hjertelyden for flere uker siden og kjent spark, men nå vet jeg med sikkerhet at det faktisk er en baby i magen[:)]Hvis dåkker skjønner hva jeg mener...[:)] Det gjør godt å ha fått ta en litten kikk.. hehe
Terminen ble flyttet fra 1 februar til 4 februar. Ikke mange dagene det [:D]
Jordmoren prøvde flere ganger, men kjønner ville ikke babyen vise. Var visst sjenert... Men skal på privat UL når jeg skal hjem til bergen i okt, så da satser jeg på at vi får sett.