UL idag

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Nok en UL tatt idag[:)] Lillegutt har det fortsatt bra. Lillegutt er vel ikke helt riktig... Han har fortsatt et vekstavvik på 33% og er nå 4100... Er 37+1 idag etter ordinær ul så helt greit om han kommer snart! Det håpet legen og jordmor idag også... Ny UL om 14 dager, men som legen sa: Håper du ikke kommer på den[:D] Han nærmer seg fort 5 kilo til termin nå---

OY!!!
Det var en stor gutt ja[;)]

Blir du ikke igangsatt før termin altså??

Her er mini -2%, så blir ingen stor baby denne gangen her heller. (gutta var 3270 og 3170)

blir du ikke satt i gang da????[8|]

Høres ut som han bare kan komme nå ja [:)] Har du stor forskjell på mens termin og ul.termion? Kan j onesten høres sånn ut..... 

Stor og fin gutt du har på vei da, Milla!!! Trives veldig godt han da! Kjekt å høre at alt er vel ivertfall!!![:)]

ORIGINAL: hildecath

Oj, det blir en stor og flott gutt. Jeg trodde min gutt blir stor, har et vekstavvik på +25,6%.
Lar de deg gå til termin?

Skal tilbake om 14 dager. De vil helst at det skal gå av seg selv, spesielt siden jeg er andregangsfødende og Oliver var 4 kilo. Men hvis de tror han er over 5 kilo på noe tidspunkt og det ikke har skjedd noe vil de ta KS. Det er ofte dårlig kombinasjon å starte en fødsel med et så stort barn, da riene ofte ikke er like sterke ved en igangsetting. Og ved store barn trengs de sterke riene. Da ender det ofte med mer komplikasjoner under fødselen.

Men håper han kommer av seg selv før han blir så stor[:)]

ORIGINAL: Zita

Høres ut som han bare kan komme nå ja [:)] Har du stor forskjell på mens termin og ul.termion? Kan j onesten høres sånn ut..... 

Det er ti dager forskjell... så jeg har mens termin neste onsdag! Så jeg håper han er inneforstått med at han kan følge den altså[:D]

ORIGINAL: ~Milla~

Det er ti dager forskjell... så jeg har mens termin neste onsdag! Så jeg håper han er inneforstått med at han kan følge den altså[:D]

Satse på at han følger den da...for da er han vel ca 4300g og det er jo ikke sååå stort. Skal krysse alt jeg har for deg for at han kommer før tia og ikke blir 5 kg.[:)]

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: ~Milla~

Satse på at han følger den da...for da er han vel ca 4300g og det er jo ikke sååå stort. Skal krysse alt jeg har for deg for at han kommer før tia og ikke blir 5 kg.[:)]

Han har lagt på seg ca 200-250 gr i uka så da hadde han blitt ca 4500-4600 [:)] Helt greit om han jholder seg under 5 kilo altså[8D]

Back
Topp