Ul idag!:)

Heidi88

Glad i forumet
Er 11+4 idag og har vært på ultralyd! Alt var bra med den lille som var blitt 5,5 cm nå <3 alle målinger normale og vi fikk se en spretten liten sak;) veldig veldig gøy og vel brukte penger!!

Fikk med mange fine bilder som var overraskende klare og tydelige:) er så lettet! Nå kan vi endelig fortelle:)

Vedlegg

• 2015-11-13 21.03.04.jpg
    2015-11-13 21.03.04.jpg
    613,2 KB · Visninger: 86
Er 11+4 idag og har vært på ultralyd! Alt var bra med den lille som var blitt 5,5 cm nå <3 alle målinger normale og vi fikk se en spretten liten sak;) veldig veldig gøy og vel brukte penger!!

Fikk med mange fine bilder som var overraskende klare og tydelige:) er så lettet! Nå kan vi endelig fortelle:)
Så bra!! Grattis med lille spretten :)

Gratulerer så mye!! Det var jo baby jo :D ser du har vært hos hausken, tror jeg også må ha en tur opp dit når jeg nærmer meg 12 uker :)

Gratulerer så mye!! Det var jo baby jo :D ser du har vært hos hausken, tror jeg også må ha en tur opp dit når jeg nærmer meg 12 uker :)
Eg og vurdere ein tur der når eg har passert 13 uker, sendt forespørsel på Mail men da tar visst lang tid å svara. Får vel kanskje bare ringa og hørra med dei :-)

Gratulerer så mye :-) knall fine bilder.

Gratulerer! :) der ser man jo spira klart og tydelig!

Så gøy, grattis :) utrolig tydelig bilde :) Gleder meg til min ul, men det er ikke før 10. desember.

Ja, anbefaler virkelig å ta turen:) fikk sett så mye denne gang synes jeg! Selv om vi har sett hjerte slå tidligere føles det så mye mer ekte nå plutselig:)
Hvor langt på vei er du nå?

Ja, anbefaler virkelig å ta turen:) fikk sett så mye denne gang synes jeg! Selv om vi har sett hjerte slå tidligere føles det så mye mer ekte nå plutselig:)
Hvor langt på vei er du nå?
Så bra!! Jeg var sist jeg var gravid også, men da var all fokus på at det var et hjerte som slo, så kan ikke huske så mye annet :P
Jeg er 9+6 i dag og fikk se hjertet slå hos lege 9+1:)

Gratulerer! :)

Gratulerer så mye. Helt enig at det er vel anvendte penger. Gleder/gruer meg til "dom" i neste uke. Fint bilde!

Back
Topp