UL idag!

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Nå sitter vi og venter, gleder oss til å hilse på ræga igjen :) <3 Ti min til vår tur!

Lykke til:) Er SÅÅ koselig å hilse på:)

Spennende!! :) Vi som skulle sammenligne målingene i dag, men vi fikk ikke målt lengden :( Var noe galt med ultralydaparatet, så han fikk ikke valgt CRL. Men jeg fikk iallefall se og høre hjertelyd! Og alt var fint! :)

Spennende!! :) Vi som skulle sammenligne målingene i dag, men vi fikk ikke målt lengden :( Var noe galt med ultralydaparatet, så han fikk ikke valgt CRL. Men jeg fikk iallefall se og høre hjertelyd! Og alt var fint! :)

Så godt at alt var fint, det er jo det viktigste!! <3 Fikk ny termin idag, 18.11, og er uke 12+3 :) Satt tilbake 1 uke!

ImageUploadedByBV Forum1430902262.178091.jpg

Den lille ræga har vokst seg til å bli en ordentlig liten bebis! Verdens fineste lille klump :)
Alt stod bra til, ingen alvorlige misdannelser, bankende hjerte og den lille hvilte med beina i kryss. Ser ut som den foreløbig tar livet mer med ro enn de to vi har fra før :P
Ble satt tilbake en uke, så er 12+3 idag :)

Så bra at alt var som det skulle!! :) ❤️ Ikke like "ille" å bli satt tilbake når man likevel er over 12 uker ;) Jeg har termin 17., og er 12+4 idag. Gøy at vi ligger så likt :)

Så bra at alt var som det skulle :) er morro å se de små, skulle ønske man kunne gå oftere for å se dem :)

Å så godt at at alt var fint med bebisen :) jeg skal på ul om 2 1/2 time jeg da.... gruer meg, men må jo håpe og tro at alt er bra her også:)

Så bra at alt var som det skulle!! :) ❤️ Ikke like "ille" å bli satt tilbake når man likevel er over 12 uker ;) Jeg har termin 17., og er 12+4 idag. Gøy at vi ligger så likt :)

Så vittig! Tipper det blir samme dagen vi havner på føden :P

Og ja, det går helt fint så lenge det er over uke 12 ;D

Så vittig! Tipper det blir samme dagen vi havner på føden :P

Og ja, det går helt fint så lenge det er over uke 12 ;D
Haha, ja det kan godt være! :p Nå skulle du bare bodd i Kr.sand, så hadde vi plutselig havnet på dobbeltrom! :p Hehe!

Back
Topp