Ul idag!

Verdens beste følelse :) Kjenner jeg gleder meg ekstra mye til min UL time i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så fantastisk!! :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Var d utvendig eller innvendig ul? :)

babyjente 27 Juli ♡

Så hærlig! <3

åh så deilig at alt er fint!!!! skal neste onsdag 10+3 :)

Var d utvendig eller innvendig ul? :)

babyjente 27 Juli ♡
Ja det var fantastisk godt å se :) han tok først innvendig og mente så at fosteret var stort nok til utvendig , så bilde er fra utvendig :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Verdens beste følelse :) Kjenner jeg gleder meg ekstra mye til min UL time i morgen :)

Åh så spennende! Gleder meg til å høre oppdatering! Masse lykke til :)

Masse lykke til:) Jeg har også vært i dag og fikk se det lille miraklet som vokser i magehuset. Vi så hjertet som banket som det skal, hodet og små stubber av armer og ben. En merkelig følelse å se barnet sitt for første gang;)
Såå herlig! Hvor langt er du?? Ja det er fortsatt litt uvirkelig , men godt å se at det er liv ;)

Så godt å høre at alt stod bra til. Nydelig bilde. ❤️️ gleder meg til det er vår tur. :)

Hælledussan så nydelig!

Nydelig :love7 Så godt at alt stod bra til :D Og veldig fint og klart bilde i tillegg!! =) *smelt*

Såå herlig! Hvor langt er du?? Ja det er fortsatt litt uvirkelig , men godt å se at det er liv ;)

Vi har ivf forsøk så hadde innsett 19mars, så det er 8 uker siden nå på onsdag. Legen mente vi er 7+2/3 nå. Blir jo endelig termin på ordinær ultralyd:) Ja nå føler jeg meg virkelig gravid etter å ha sett spiren som vokser:)

Ååååå nå gleder jeg meg enda mer til fredag..Gud så fort dem forandrer seg:)Håper jeg er like heldig som deg med bilde fredag

Back
Topp