Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var fantastisk godt å se han tok først innvendig og mente så at fosteret var stort nok til utvendig , så bilde er fra utvendigVar d utvendig eller innvendig ul?
babyjente 27 Juli ♡
Åh så spennende! Gleder meg til å høre oppdatering! Masse lykke tilVerdens beste følelse Kjenner jeg gleder meg ekstra mye til min UL time i morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Såå herlig! Hvor langt er du?? Ja det er fortsatt litt uvirkelig , men godt å se at det er livMasse lykke til Jeg har også vært i dag og fikk se det lille miraklet som vokser i magehuset. Vi så hjertet som banket som det skal, hodet og små stubber av armer og ben. En merkelig følelse å se barnet sitt for første gang
Vi har ivf forsøk så hadde innsett 19mars, så det er 8 uker siden nå på onsdag. Legen mente vi er 7+2/3 nå. Blir jo endelig termin på ordinær ultralyd Ja nå føler jeg meg virkelig gravid etter å ha sett spiren som vokserSåå herlig! Hvor langt er du?? Ja det er fortsatt litt uvirkelig , men godt å se at det er liv
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3