Ul idag!

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Endelig er dagen her! Skal være der klokken 12 :) er spent, litt nervøs, men fryktelig klar for å se om det er liv og hvem det er som har flyttet inn ;) er 9+3 idag +- 2 dager, så håper gjerne jeg får se en minibaby da! :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Lykke til! Gleder meg til oppdatering! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tuusen takk dere :) :)

Åh så spennende :D gleder meg til oppdatering på hvordan det gikk, lykke til :D

Taster på iPhone!

Masse lykke til!! Uke 9 ser man jo mye, så tipper du får se en liten bamsemums som spreller litt der inne :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Endelig er dagen her! Skal være der klokken 12 :) er spent, litt nervøs, men fryktelig klar for å se om det er liv og hvem det er som har flyttet inn ;) er 9+3 idag +- 2 dager, så håper gjerne jeg får se en minibaby da! :)

Spent på oppdatering..Jeg også skal på ul fredag og er da 9+2 som deg..Spent å høre hva og hvor mye dem ser hos deg som jeg da kan se fredag:)

Masse lykke til:) Jeg har også vært i dag og fikk se det lille miraklet som vokser i magehuset. Vi så hjertet som banket som det skal, hodet og små stubber av armer og ben. En merkelig følelse å se barnet sitt for første gang;)

Alt var fint og en 3cm liten bamsemums hadde funnet seg godt til rette :) terminen stod enn så lenge ! Helt forelsket <3ImageUploadedByBV Forum1398686758.465500.jpg

Åh, så herlig følelse for dere <3 fine lille bamsemumsen :)

Så flott at alt var bra :)

Back
Topp