Twilight Forumet er livet 19 Jun 2013 #22 Ja alt er bra jeg var der halv 8 så det ble litt sent takk for at dere tenker på meg Vi så ett bankende hjerte på 5mm. Er kjempe happy❤❤
Ja alt er bra jeg var der halv 8 så det ble litt sent takk for at dere tenker på meg Vi så ett bankende hjerte på 5mm. Er kjempe happy❤❤
Esereht♡ Gift med forumet Februar 2014 - Skjult forum Oktoberlykke 2019 19 Jun 2013 #23 SeLmA skrev: Ja alt er bra jeg var der halv 8 så det ble litt sent takk for at dere tenker på meg Vi så ett bankende hjerte på 5mm. Er kjempe happy❤❤ Klikk for å utvide … Godt å høre
SeLmA skrev: Ja alt er bra jeg var der halv 8 så det ble litt sent takk for at dere tenker på meg Vi så ett bankende hjerte på 5mm. Er kjempe happy❤❤ Klikk for å utvide … Godt å høre
BabyLykke2014 Tobarnsmamma Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 20 Jun 2013 #24 SeLmA skrev: Ja alt er bra jeg var der halv 8 så det ble litt sent takk for at dere tenker på meg Vi så ett bankende hjerte på 5mm. Er kjempe happy❤❤ Klikk for å utvide … Kjempe glad på din veg Sent from my iPad using BV Forum mobile app
SeLmA skrev: Ja alt er bra jeg var der halv 8 så det ble litt sent takk for at dere tenker på meg Vi så ett bankende hjerte på 5mm. Er kjempe happy❤❤ Klikk for å utvide … Kjempe glad på din veg Sent from my iPad using BV Forum mobile app