UL idag.

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Idag skal jeg på tidlig ul. Er kjempe spent og nervøs! Håper alt er bra med lille reka i magen ♥♥ kommer med oppdatering når jeg har vært der 9.30 :) **spent**

*på telefonen vel :)*
 
Masse lykke til :)
 
Lykke til :)
 
Så spennende :) Vil du fortelle litt mer hvordan det var? Skal selv om noen dager. Tok du utvendig eller innvendig?

Håper alt såg fint ut :)
 
Skjønner INGENTING jeg nå.. hun fant ikke noe på ultralyden (innvendig) fant ikke svangerskap utenfor livmoren, og fant heller ikke noe fostersekk eller noe i livmoren. Så hun sa det så fint at om det ikke har gått galt enda, så kommer det nok til å gjøre det (dette gjentok hun flere ganger) eller så var jeg myyyye kortere på vei enn jeg trodde.
Fikk ny time om 2 uker.

Jeg fatter ingenting jeg. 3 knall positive tester hvor den ene er digital, som viste "gravid 2-3".....

*på telefonen vel :)*
 
Så rart.. skulle du ha vært langt på vei nå? Håper bare at den lille har gjemt seg og dukker opp om 2uker!

venter på lillebror/søster 17.01.14
 
Rart ja. Skjønner ikke noe jeg. Ifølge mine egne beregninger skal jeg være 7+4 idag. Det stemmer iallefall ikke. Så vet ikke hva jeg skal tro nå jeg.
Dette er jo heeelt... ja...

*på telefonen vel :)*
 
Skjønner INGENTING jeg nå.. hun fant ikke noe på ultralyden (innvendig) fant ikke svangerskap utenfor livmoren, og fant heller ikke noe fostersekk eller noe i livmoren. Så hun sa det så fint at om det ikke har gått galt enda, så kommer det nok til å gjøre det (dette gjentok hun flere ganger) eller så var jeg myyyye kortere på vei enn jeg trodde.
Fikk ny time om 2 uker.

Jeg fatter ingenting jeg. 3 knall positive tester hvor den ene er digital, som viste "gravid 2-3".....

*på telefonen vel :)*
Veldig lite hyggelig måte å si det på da?!? Herligheten!!!
 
Hmm d synest jeg hørtes veeeeeldig rart ut! Idag er jeg akkoratt 7 uker - 2 dager så dvs 6+5 elr noe sånt... Jeg va på innvendig ul på Onsdag å der klarte hun se at forstervannsekken va fin,plommesekk å at d va ett sterkt å fint hjerta så banka... Trudde di sko se noe på deg nå!!!

Men btw var rar måte å si d på!!
 
Nå vet ikke jeg om du har vært på privat ul eller hos lege, men hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt privat med det samme!! Du kan jo ikke gå å lure i 2 uker, det er jo en evighet!!! De har mye bedre utstyr privat, men det koster en del da! Absolutt verdt det!!

Jeg føler virkelig med deg!! Er det ikke typisk at man får en sånn ymse beskjed på en fredag....
Jeg ønsker deg uansett masse lykke til og skal krysse fingrene for at den lille gjemte seg! :)
 
Jeg var på st.olavs. så de burde jo sett det.
Dro innom legesenteret mitt med en urinprøve nå. Og den slo ut med engang! Så hun sa det var veldig merkelig at de ikke så noe.. for man må være litt på vei for at den slår ut hos de.
Legen min kom også ut å pratet med meg. Og hun mente jeg måtte vært veldig uheldig med hun som undersøkte meg eller at jeg har framliggende livmor så det ikke vises så lett.
Jeg reiser på ferie imorgen å blir borte i 2 uker. Derfor jeg må vente i 2 uker. Men jeg går utifra at alt er ok, inntil jeh begynner å blø eller får bekreftet det om 2 uker.

*på telefonen vel :)*
 
Usj, kjedelig å måtta gå i to veker å berre lure då! Håpar vesle spira berre har gjømt seg litt og at alt er bra! Satsar på du kanskje ikkje er komt så langt som du trur... Rare greier!
 
Back
Topp