UL idag :)

Camomille

Gift med forumet
Var på UL idag. Fikk se en herlig liten baby som turnet, sprella og fartet rundt inni der. Når vi først fikk vekka den <3 Nydelig var det. Legen, spl og oss syntes det så ut som gutt. Men på ene bildet vi har fått med, ser det mer ut som jente, om vi tyder det riktig.. Så foreløpig helt usikker. Gleder meg til ordinær UL nå 

Og som jeg trodde, hadde cysten en har i begynnelsen ikke sprukket eller forsvunnet enda. Har akkurat samme plagene/smertene som når jeg gikk med eldstemann. Ble målt til 9 cm i diameter idag. Mon tro når den forsvinner. Legen ville aller nødigst operere. Det ordnet seg selv sist, og regner med det gjør det nå også. Noen som husker når disse pleier å forsvinne?
Ellers bekreftet han at jeg var 12+3 på vei idag. 

En fin fredag 

Så stas da :))
Jeg har ingen greie på cyster, men håper de forsvinner for deg :)

**tvilling85** skrev:
Så stas da :))
Jeg har ingen greie på cyster, men håper de forsvinner for deg :)

Så moro mer ultralyd =) 
Så tidlig så kan vel kjønnsorganene se ganske like ut hos gutt og jente, så det blir spennende og se hva dere får da =) 

Fru H skrev:
Så moro mer ultralyd =) 
Så tidlig så kan vel kjønnsorganene se ganske like ut hos gutt og jente, så det blir spennende og se hva dere får da =) 

Så koselig UL du har hatt:-) Å se kjønn så tidlig blir en 40/60 gjetting nesten, men det er noe med en strek som skal gå opp på jentene og ned på guttene ble vi forklart på UL. 

Cysten fra eggløsningen pleier å forsvinne av seg selv. Jeg er ikke sikker på når de forsvinner, men cyster skal normalt forsvinne innen 6 mnd. De som opereres bort er vel de som vokser i størrelse og har vært der over lengre tid, altså over 6 mnd + de som er ubehagelige/smertefulle. Var legen usikker på cysten din?

Lykke til

baby2 skrev:

Så koselig UL du har hatt:-) Å se kjønn så tidlig blir en 40/60 gjetting nesten, men det er noe med en strek som skal gå opp på jentene og ned på guttene ble vi forklart på UL. 

Cysten fra eggløsningen pleier å forsvinne av seg selv. Jeg er ikke sikker på når de forsvinner, men cyster skal normalt forsvinne innen 6 mnd. De som opereres bort er vel de som vokser i størrelse og har vært der over lengre tid, altså over 6 mnd + de som er ubehagelige/smertefulle. Var legen usikker på cysten din?

Lykke til

Takk. Regner med den forsvinner selv. Gikk lenge med den sist. Nei, han bare kommenterte at jeg skulle sjekke den igjen på ordinær UL, og evt si fra om plager etc.. Om ikke jeg husker feil. Jeg stresser fint lite med det. Litt ubehag tåler en jo alltids :P 

Så flott at alt stod bra til! Spennende om det er jente som dere tror da.
Håper cystene ordner seg selv;).

Back
Topp