Camomille
Gift med forumet
Var på UL idag. Fikk se en herlig liten baby som turnet, sprella og fartet rundt inni der. Når vi først fikk vekka den <3 Nydelig var det. Legen, spl og oss syntes det så ut som gutt. Men på ene bildet vi har fått med, ser det mer ut som jente, om vi tyder det riktig.. Så foreløpig helt usikker. Gleder meg til ordinær UL nå 
Og som jeg trodde, hadde cysten en har i begynnelsen ikke sprukket eller forsvunnet enda. Har akkurat samme plagene/smertene som når jeg gikk med eldstemann. Ble målt til 9 cm i diameter idag. Mon tro når den forsvinner. Legen ville aller nødigst operere. Det ordnet seg selv sist, og regner med det gjør det nå også. Noen som husker når disse pleier å forsvinne?
Ellers bekreftet han at jeg var 12+3 på vei idag.
En fin fredag
Og som jeg trodde, hadde cysten en har i begynnelsen ikke sprukket eller forsvunnet enda. Har akkurat samme plagene/smertene som når jeg gikk med eldstemann. Ble målt til 9 cm i diameter idag. Mon tro når den forsvinner. Legen ville aller nødigst operere. Det ordnet seg selv sist, og regner med det gjør det nå også. Noen som husker når disse pleier å forsvinne?
Ellers bekreftet han at jeg var 12+3 på vei idag.
En fin fredag