Ul idag

mini_mamma

Elsker forumet
I dag var d min tur til å ta en tur på ul. Og der viste det seg en liten bønne. Legen mente at jeg var 12+1 idag og ikke 11+1 som passer mensen.Blir spennende å se om det stemmer på ul om 6 uker. Alt stod bare bra til med bønna våres, ble litt mere ekte nå da vi fikk se den. Selv om jeg er kvalm herifra og til helvete omdagen.
 
Så herlig! Jeg fikk også tidlig UL pga spontanabort for ca et halvt år siden, og det var en lettelse å se nurket ligge der inne å sutte på tommelen sin! Hele tiden mens jeg var hos legen ville den lille bare sutte i vei, utenom da legen presset meg på magen, og babyen sprellet som en liten fisk med armer og bein :D

 

Jeg ble overrasket over hvor "menneskelig" det så ut, og alt føltes så virkelig. Gleder meg til neste UL, og håper at vi får vite kjønn da :D
 
Skjønt å se den lille! Jeg er også veldig kvalm, snart 13 uker på vei - skulle ikke kvalmen gi seg for oss nå som vi har rundet 12 uker? Sukk
 
Så fint å få sett lille bolla. Er veldig stas med første ul. De er jo så fine de små skattene...
 
Back
Topp