UL idag!

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
I dag har jeg vært på vanlig UL igjen og alt var bare bra med lille babyen. Det var fortsatt ei jente [:)]
Lå med hodet ned og rompa opp i ribbeina.
Hun veide nå ca 2400g og det var en normalt gjennomsnitlig stor unge sa han..hehe!

Så nå skal jeg tilbake på UL om to uker, å etterpå det så skal jeg inn på UL en gang i uka frem til fødsel. Så nå får jeg se masse til lille nurket mitt [:)]

Ja, fytti. Begynner å bli gode og runde inni der nå ja...hehe! Å godt er det [:)]

Du er heldig du[:)]
Skulle gjerne sett mer til lille tassen, mne får smøre meg med tolmodighet her tror jeg for han skal jo snart ut.
Min kjære ville ikke ha 3d ultralyd da han synes det er mer spennende å vente til tassen kommer ut..

Hei Beijbi!
Kan jeg spørre deg hvorfor du er så ofte på ul?
Jeg går også til ekstra kontroller pga dødfødsel til termin i forrige sv.skap. Var til ul i forrige uke (Porsgrunn) og så sa hun at jeg ikke trengte ny time før om 4 uker og det syns jeg er veldig lenge nå så sent i sv.skapet...
Ser at du skal om 14 dager igjen og så hver uke...og vi er omtrent like langt...

Hei liten*venn.

Grunnen til at jeg er så ofte på ul nå er fordi jeg har diabetes. De passer ekstra godt på nå i slutten av svangerskapet så ikke den skal bli for stor. For ser de da på en ul at hun begynner å bli for stor, så er det sjanser for at de setter igang fødselen før termin.

ORIGINAL: Beijbi

Hei liten*venn.

Grunnen til at jeg er så ofte på ul nå er fordi jeg har diabetes. De passer ekstra godt på nå i slutten av svangerskapet så ikke den skal bli for stor. For ser de da på en ul at hun begynner å bli for stor, så er det sjanser for at de setter igang fødselen før termin.

Ok. Takk for svar. [:)] Fint at du får god oppfølging.[:D] 

Back
Topp