UL idag

Rakosy

Elsker forumet
Jadda, en blug liten skapning.
Lå krøllet som en liten ball nederst i livmora.
Mest sannsynligvis jente, men meget usikkert.
Liten av strl, så jeg er satt tilbake 2 uker, men det gjør jo ingenting.
Jeg har jo den hersens kløa denne gangen og, så da kommer jo ungen minst 2 uker før termin.
Til min overraskelse er prisen  på Urosfalk (medisin mot høye lever/galle verdier) gått ned.. istedet for 6-700 kr koster den nå 450 ca..
Håper pillene ikke er så store som jeg innbiler meg at de varemoticon

Så fint bilde :)
Litt "sjalu", men vet at her må vi nok bare vente litt.
Håper kløa gir seg snart da :)

Vildet skrev:
Så fint bilde :)
Litt "sjalu", men vet at her må vi nok bare vente litt.
Håper kløa gir seg snart da :)

Takk for det =)
Kløa har ikke rukket å bli ille enda, så klarer meg ganske greit, men selve tilstanden som gir kløe varer jo ut svangerskapet. Men Ursofalk reduserer galleverdiene i blodet, så da vil man ikke klø så mye, og det vil heller ikke være så farlig =)

Så fin liten bebis! :) kjipt at han/hun lå å gjemte seg da.. Håper pillene vil hjelpe deg! Litt misunnelig jeg også........... Men SKAL prøve å vente litt.

Så søt! Og så spennende=)
Dumt me kløen, håper det går bedre =)

Å så nydelig!! Gratulerer så masse!!

Kjente jeg ble angrepet av et alvorlig tilfelle av babysyke no!!!!

Gratulerer med ei lita blyg ei :) Håper kløen og tablettene ikke er så ille som sist :)

åhh!Se på den nye skapningen da emoticon
Gratulerer så masse med jenta på vei!
Håper kløen kan holdes i sjakk,gått ned i pris sier du ja,fytti så dyrt fordi om!!

S Reve skrev:
Håper kløen kan holdes i sjakk,gått ned i pris sier du ja,fytti så dyrt fordi om!!

Sign. Herlig baby i magen:-D
Hadde svangerskapskløe med mellomste... for ett helvete!!! Klarte ikke ha klær på meg og klødde meg til blods. Håper du får god hjelp i pillene!

BlondeTigerDama skrev:
S Reve skrev:

Sign. Herlig baby i magen:-D
Hadde svangerskapskløe med mellomste... for ett helvete!!! Klarte ikke ha klær på meg og klødde meg til blods. Håper du får god hjelp i pillene!

Ja og enda dyrer når man tenker på at en pakke kun holder i 25 dager :S farvell til feriepenger...
Hadde iallefall god hjelp i pillene sist, de senket verdiene raskt, og kløen er ettersom hvordan galleverdiene i blodet er.
Har ikke rukket å bynt å klø så ille enda, så hvor stor effekt pillene har forelpig er usikkert.. og hver gang jeg klør messer jeg for meg selv, "ikke klø, du klør ikke" og forter meg å finne på noe så jeg får tankene over på noe annet.. Var helt ødelagt i huden i over en mnd etter fødsel sist gang. hadde klødd meg bare litt... aldri til blods.. god selvbeherskelse :P
men om jeg skal klø i 15 uker + blir jeg nok GAAAAL!!!

Back
Topp