UL idag!

Tante Sofie

Gift med forumet
Da har jeg vært på UL, og det ble bekreftet at det er ei jente!!!!!!!!

Er så fornøyd nå!!!!!!!

Vekta på jenta ble regnet ut til 3100 gram, syntes det hørtes mye ut. Han trodde ikke hun kom til å passere 4 kg. Og han trodde jeg kom til å føde før termin. Hodet lå fortsatt ned, og regnet ikke med at det ville forandre seg. Det var ikke festet, men det er ikke normalt med nr 2.

Så da kan jeg fortsette å hekle på kjolen til lille store jenta vår!![:D][:D][:D]

Ha en strålende dag alle sammen!!!!!!![;)]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

så koselig å høre!!!

gratulerer!!!! [:)]

kjempekoslig! 

Å så bra!!! Du håpet jo litt på jente[;)]

Så moro! Gratulerer med den lille jenta!!!!! Da er det bare å hekle i vei ja! He he! [:)]

Så bra![:D] Det jo så nydelig med heklede kjoler da![:D]

Ååååh så koselig! Ei lita jente...!!!

Så koselig da![:D]

ORIGINAL: lekki

grattis med vel overstått ul og bekreftelse på at det er en jente

Signerer... [:D]

ORIGINAL: Mariannek

ORIGINAL: lekki

grattis med vel overstått ul og bekreftelse på at det er en jente

Signerer... [:D]

Signerer denne jeg og! Gratulerer!! [:D]

ORIGINAL: Tante Sofie

Da har jeg vært på UL, og det ble bekreftet at det er ei jente!!!!!!!!

Er så fornøyd nå!!!!!!!

Vekta på jenta ble regnet ut til 3100 gram, syntes det hørtes mye ut. Han trodde ikke hun kom til å passere 4 kg. Og han trodde jeg kom til å føde før termin. Hodet lå fortsatt ned, og regnet ikke med at det ville forandre seg. Det var ikke festet, men det er ikke normalt med nr 2.

Så da kan jeg fortsette å hekle på kjolen til lille store jenta vår!![:D][:D][:D]

Ha en strålende dag alle sammen!!!!!!![;)]

Så koselig at det blir ei jente[:)] Da har du jo en av hver du heldiggris[;)] 
Den vekta de kommer med har jeg nå erfart at ikke pleier å stemme helt!?!?!?!? Ei venninne av ei venninne (litt innviklet kanskje..) ble satt igang på mandag og fikk beskjed om at jentene var ca 3,2 kg hver før fødselen..!!! De kom tilslutt ut natt til torsdag og veide 2,3 og  2,7 kg... Og de var "bare" 37 og 39 cm "korte"...Tror kanskje ikke de hadde strukket de helt ut men...[8|] Hun var da i uke 37...
Så de målene har jeg ikke helt trua på!
Lykke til videre vennen, så prates vi![;)]
Vi overtar huset fredag 13.april, så nå er det ikke lenge til jeg kommer tilbake til gamle trakter! [;)]

Så flott at alt står bra til [:)] Og koselig med ei jente, når du har gutt fra før

ORIGINAL: Sneipelur

Så koselig[:)][:)].  hehe...Da var ikke spå dama noe å stole på altså som mente det skulle bli gutt og fødes etter termin..[:)] 

Nei, det har du rett i... Håper legen har rett, og at jeg føder 3-4 dager før termin. Torsdag 26.april er en fin dag.

Så moro å høre [:D]

Gratulerer med jente

Back
Topp