UL idag, tvillinger!!!!

mammos

Andre møte med forumet
Hjelp, vi skal ha tvillinger. Er det fler av oss? 

Ojsann! Det blir en travel tid i vente da. =) Har dere tvillinger i familien?

Vi var på ultralyd idag, og der var det en som dukka opp på skjermen.

hei, ja min farmor er tvilling. Gjett om, vi grugleder oss allerede;))

SÅ SPENNENDE!! Gratulerer! Jeg har hatt maaange drømmer om at jeg skal få tvillinger, for jeg har flere par på både mor- og farssiden.. Men vet ingenting ennå.. Hehe :) Lykke til ;) 

wiii så gøy da :D Gratulerer så masse :D

Så spennende og gøy :)
Jeg har tvillinger på 6 år (de har bursdag på tirsdag:) ). 
Jeg er gravid no, men har ikke vært på ul enda, men tror det bare er en inni her :)

Gratulerer! Du er nok førstemann med tvillinger ja emoticon

Hadde tvillinger i starten jeg og, men den ene takket for seg i uke 7..

Så kult !

Gratulere masse!!!!

takk skal dere ha. Trist å miste en tvilling H0112

Oi.. Gratulerer så mye :)
Merket du noe annerledes nå enn du gjorde forige svangerskap??

ja, jeg har vært utrolig sliten, myyye murringer, nesten kynnere. Jeg får svangerskapspenger, ettersom det er altfor slitsomt å jobbe. fungerer dårlig til hverdagsoppgaver. dumt, ettersom jeg har en aktiv gutt på 3 år.  Men jeg trodde det var noe galt ettersom jeg har vært så dårlig, men så kom bomba idag, hehehehe. veldig glad da

mitt første svangerskap var helt perfekt, ingen plager

Gratulerer så mye... Sikkert veldig spennende og litt skummelt ;)

Gratulerer med tvillinger.

Gratulerer så mye!! Jeg ønsker meg tvillinger, men ser ut som det "bare" er en gitt ;)

Lykke til!! :)

Så spennende! Gratulerer:D
Men håper ikke man blir ekstra dårlig med tvillinger...Jeg ble nemlig litt redd her nå:p haha

Gratulerer så møe me de to små skattene:-)
Natt til julaften drømte jeg at jeg fikk to streker på testen. Da jeg våknet julaften morgen, ja, så var det pinadø to streker der:) Den beste julegaven en kunne få!

For en ukes tid siden kom en ny drøm, at det var to der inne. Kan tro jeg er spent på ul te fredag :-D

Back
Topp