Ul idag kl 11.30 :)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Er 15+2 idag, og skal på ultralyd nr 4! Håper alt står bra til inni der, kanskje han kan se kjønnet idag :) oppdaterer dere når jeg er ferdig :)

Takk :)

Lykke til :D Skal på oul selv 14:15 i dag. Spennende!
Men vi skal ikke vite kjønn ;-)

Lykke til :-)

Takk :) sitter å venter nå, timen var 12.30 og ikke 11.30 :) fant heldigvis ut av det før jeg kom hit!

Hvordan gikk det?
Alt bra med spiren? :-)

Jeg er så skuffa og lei meg.... først måtte vi vente i 1 time før vi kom inn. Så kom vi da inn til en som var vikar for han vi egentlig skulle til. Han bare kikket på meg og lurte på hvorfor jeg skulle ha ultralyd så ofte. Jeg mener jo at han kunne lest litt i journalen før han tok oss inn. Så måtte forklare at det var pga haste keisersnitt i uke 31 som endte galt sist... fikk lagt meg på benken, han bare sveipa ul apparat fort over magen min. Forklarte ingen ting, før han plutselig var ferdig... jeg har nå gått med klump i magen i en uke pga jeg har gått med vonde tanker. Og opplevelsen jeg fikk idag hjalp ingen ting. Så måtte gråte når vi kom hjem oga dette... han sa at alt så fint ut, men jeg fikk ikke se det med egne øyne oga det gikk så fort...

Jeg er så skuffa og lei meg.... først måtte vi vente i 1 time før vi kom inn. Så kom vi da inn til en som var vikar for han vi egentlig skulle til. Han bare kikket på meg og lurte på hvorfor jeg skulle ha ultralyd så ofte. Jeg mener jo at han kunne lest litt i journalen før han tok oss inn. Så måtte forklare at det var pga haste keisersnitt i uke 31 som endte galt sist... fikk lagt meg på benken, han bare sveipa ul apparat fort over magen min. Forklarte ingen ting, før han plutselig var ferdig... jeg har nå gått med klump i magen i en uke pga jeg har gått med vonde tanker. Og opplevelsen jeg fikk idag hjalp ingen ting. Så måtte gråte når vi kom hjem oga dette... han sa at alt så fint ut, men jeg fikk ikke se det med egne øyne oga det gikk så fort...

Så leit at det ble sånn! :( Skikkelig dårlig!
Hva med å ringe sykehuset og klage slik at du får ny time? For en udugelig vikar!

Uff, dette hørtes ut som en skikkelig kjip opplevelse. Vet ikke hvor lenge det er til neste kontroll, men ville selv ha klaget på behandlingen og måten du ble møtt på. Slik jeg forstår deg, er det nettopp pga historikken at du får oftere kontroller. Han du møtte i dag er tydelig ikke god i jobben sin!

Neste kontroll er ordinær ul om 3 uker ca.. så er jo ikke lenge... men er lenge for meg... Kommer til å klage, jeg skal bare kvinne meg opp litt!

Back
Topp