UL idag, 11+0

Takk begge to Bare hyggelig å dele bilde av lille mirakel

Liten tvil om hva det er ja hehe. Se bare hvor detaljert beinet er. Og tenk at den lille er bare 5 cm lang, men likevel så ferdig

emiliesin skrev:
Såååå utrolig nydelig <3 vokst seg stor og sterk allerede, og enda mer skal h*n i framtiden gjøre :) herlig bilde altså :) ser godt hva det er jah :) mange ul bilder er det nesten umulig å tyde :) 

:)

Så fin liten baby :D Må være helt hærlig å se! Har du fått time til ordinær UL eller? :)

Skal på UL i morgen jeg - er utrolig spent!! Står alt bra til kommer det bilde fra meg også :)

Takk Venterispenning og Litago2småtroll

Kaktus86: Tusen takk! Ja ordinær skal jeg på 2.januar Masse lykek til på UL i morgen

Så herlig å se:) Jeg er 11 uker på lørdag:) så har vel noe lignende jeg også i magen:)

Venter nr.2:) skrev:

Så herlig å se:) Jeg er 11 uker på lørdag:) så har vel noe lignende jeg også i magen:)

Det har du nok

så artig ;) en liten mini baby ;) fikk ul da jeg var innlagt for ekstrem kvalme før i uka. men jeg er ikke så langt på vei, så den var knapt 2 cm ;)

Det ser jo ut som en baby<3 åhh, da vi var på UL på mandag så vi bare en liten skrukke :p
Gleder meg veldig til å se lilleputt jeg også - med armer og ben!

åååh, nydelig!! Ferdig baby som skal vokse og bli stor og sterk <3

Åååå,så utrolig koselig:) Gratulere så mye:)
Jeg skal på ultralyd til fredag og når jeg fikk se bilde ditt ble alt mye mer virkelig og gleder meg bare enda mer da:) Jeg har termin 2 dager etter deg:)

Å! Så herlig!!!
Fantastisk å se den lille:)

Kunne de ane noe ifht. kjønnet? Om du spurte da:)
Jeg tror jeg skal ta ul rundt uke 12, og lurer på om de klarer å se det da:)
Har ei veninne som har sett det i uke 11 med to av sine!

Back
Topp