Lille Piken
Juli2015
Det er vel innvendig? Hvor tidlig tar man fra utsiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne venta 3 uker men da er vi etter jul så må bli i uke 9. Bare håper mannen blir med selvom det er innvendig. Det liker garantert ikke han.
Jeg regner med gyn er flink til å tiltettelegge. Men min mann er veldig sær på sånne ting. Han kommer til å dø litt når jeg skal fødeJeg fikk ett slikt teppe over bena og sambo satt atmed hodet mitt så han så bare på skjermen
Hvor var du da?Jeg fikk utvendig UL i uke 7. Kanskje det kommer an på hvor avansert utstyret er.
Ultralydklinikken i Bergen.Hvor var du da?
Der skal jeg 11+0 var du fornøyd?Ultralydklinikken i Bergen.
Veldig. Hun var proff og hyggelig. Mulig det er flere der da, men hun jeg gikk til var flink.Der skal jeg 11+0 var du fornøyd?
Tror det bare er en på tidlig UL. En med ett utenlandsk navn?Veldig. Hun var proff og hyggelig. Mulig det er flere der da, men hun jeg gikk til var flink.
Stemmer. Marsha eller noe?Tror det bare er en på tidlig UL. En med ett utenlandsk navn?
Eller, hva vet jeg. Har aldri vært til UL før Men hun fikk meg til å slappe av og føle meg velkommen, selv om det ikke var noen grunn for meg å ta så tidlig UL. Men det skulle vel kanskje bare mangle når det koster så myeVeldig. Hun var proff og hyggelig. Mulig det er flere der da, men hun jeg gikk til var flink.
Der skal jeg 1.des til samme damen! Har bare hørt positive ting om de, og gleder meg veldig! Men da kan det være jeg får utvendig ul da altså? Vet ikke hvor langt jeg er da, enten noe å 6 eller noe å 8... :/Ultralydklinikken i Bergen.