UL i uke 8...

.klementin.

Blir kjent med forumet
... Er den innvendig eller utvendig? Noen av dere som vet?
Skal dit om tre uker og vet ikke helt om jeg skal starte å overtale samboern til å bli med. Om det blir innvendig ul så tror jeg han får litt sjokk... Han har ikke lyst til å bli med foreløbig, for han er det hele med at han skal bli får fortsatt veldig abstrakt. Så jeg vil jo egentlig at han skal være med, både for å møte bønna om alt er i orden og for å evt trøste om ting ikke er som de skal. Gruegleder meg sånn allerede...

Ganske sikker på at det er innvendig ul når man er så tidlig, men absolutt ikke sikker :)
Men du blir dekket godt til slik at han slipper få helst sjokk, men disse gynekologstolene kan jo slå beina under enhver mann da.. (Og kvinne, hihi) Så skjønner godt at det er rart :p

Den er innvendig:) Var til UL 7+1, og hadde innvendig.

Jeg har vært på tidlig ultralyd på 3 av 4 svangerskap og får det denne gangen også, og det har alltid vært innvendig :)

Takk for svar dere. Da vet jeg faktisk ikke om jeg vil ta samboeren med... Blir kanskje litt rart. Han får et fint bilde av det eller noe.
Vet dere om man får et bilde automatisk eller må jeg ta det med mobil fra skjermen der?

Jeg skal ta ul i uke 8, og mannen skal selvfølgelig være med. Han gleder seg minst like mye som meg. :-)

skulle gjerne tatt samboeren med også, men han er ganske 'reservert' ovenfor det hele med å bli foreldre enda. tror han trenger litt mere tid før han gleder seg skikkelig og jeg er redd han blir mere distrahert av den grusome stolen og det gynekologen min skal stappe opp i meg enn at han gleder seg over det han får evt. se på skjermen. blæææ jeg vet ikke. har så lyst til å ha han med og samtidig ikke... hadde vært så mye enklere om det hadde vært utvendig.

Skal 2 april, det er tirsdagen etter påske. Håper påsken går fort! ;-)

oops, så det for sent. ... håper påsken går fort jeg også. for både din og min del :) kan ikke du fortelle hvordan det gikk da? :)

skal du ta ul før 10.04.? :) kan du fortelle hva som skjedde der da? :)

Skal rett over påske som jeg skrev. Ja skal oppdatere deg på hva som skjedde. ;-)

Jeg har ikke hatt med sambobpå ul før etter uke 12 da de tar innvendig. Hadde ikke gjort meg noe, men han ville blitt ukonfortabel... Er som regel bare å spørre så får du bilde. Nå veit jeg ikke hvordan din gynekolog er men min tok også celleprøve + en jeg ikke husker hva var. Da var det veldig greit å ikke ha sambo der... ;-)

hm...jeg vet jo nå da ikke hva som regnes som 'lite' magefett... men *kremt* jeg tror jeg kanskje ikke faller helt i den kategorien...

Jeg er 7 uker på vei og fikk utvendig ultralyd i dag. Hun sa at hun kunne fått bedre bilder dersom hun hadde tatt innvendig, men sa at hun helt klart så at hjertet slo, og da trengte hun egentlig ikke å se etter mer så tidlig. I de to andre svangerskapene jeg har hatt har jeg vært på ultralyd i uke8 begge gangene. Utvendig ul med begge to. :)

Jeg hadde utvendig ul i uke 6-7 sist! :)

Back
Topp