Ul i uke 13

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Skal på organrettet ul i uke 13 hos Martin Lundring på Jessheim!
Har hørt han er svært erfaren på dette.
Noen som har vært hos han? Eller som skal dit?
[emoji4]

Jeg var det sist. Heeelt fantastisk, og verdt hver eneste krone! Kommer til å bestille time i uke 13-14 denne gangen også [emoji5] (og 3D senere) Han sa med 80% sikkerhet at mini var en gutt 13+1, og jammen stemte det godt det ;) han satte også ny termin, den samme fikk jeg på OUL.

Skal på organrettet ul i uke 13 hos Martin Lundring på Jessheim!
Har hørt han er svært erfaren på dette.
Noen som har vært hos han? Eller som skal dit?
[emoji4]
Det skal jeg også [emoji4]
Var hos han når jeg var 7+1 også! Veldig flink og effektiv :) håper han tar seg litt bedre tid neste gang:)

Jeg var det sist. Heeelt fantastisk, og verdt hver eneste krone! Kommer til å bestille time i uke 13-14 denne gangen også [emoji5] (og 3D senere) Han sa med 80% sikkerhet at mini var en gutt 13+1, og jammen stemte det godt det ;) han satte også ny termin, den samme fikk jeg på OUL.

Oii guuuri, kan han se kjønn også? Så tidlig??
[emoji33]

Godt å høre at du var fornøyd!!

Jeg var hos han på 3D ul forrige gang jeg var gravid, så fornøyd! Babyen lå slik at vi ikke fikk sett ansiktet hennes ordentlig i starten, men han hadde forskjellige triks for å få henne til å snu seg, og tilslutt fikk vi helt fantastiske bilder [emoji4] jeg skal dit på TUL på mandag [emoji1]

Jeg var hos han på 3D ul forrige gang jeg var gravid, så fornøyd! Babyen lå slik at vi ikke fikk sett ansiktet hennes ordentlig i starten, men han hadde forskjellige triks for å få henne til å snu seg, og tilslutt fikk vi helt fantastiske bilder [emoji4] jeg skal dit på TUL på mandag [emoji1]

Så spennende!!!
Hvor langt er du på mandag?

Jepp! Google han, så ser du hvor rå han er på kjønn ;)

Fy søren, jeg trodde virkelig ikke det gikk an å se kjønnet så tidlig, men han ser kanskje de innvendige kjønnsorganer eller noe!
Nå ble jeg om mulig, eeenda mer spent [emoji7]

Da har jeg vært hos Lundring og sett lille klumpen [emoji4] alt så bra ut, men i og med at jeg bare er 10+4 kunne han ikke måle nakkefold osv. Han sa også at han kunne se kjønn med 90% sikkerhet fra uke 13, så dere som skal da får nok vite hva som befinner seg i magen[emoji6]

Da har jeg vært hos Lundring og sett lille klumpen [emoji4] alt så bra ut, men i og med at jeg bare er 10+4 kunne han ikke måle nakkefold osv. Han sa også at han kunne se kjønn med 90% sikkerhet fra uke 13, så dere som skal da får nok vite hva som befinner seg i magen[emoji6]

Åh, så fantastisk!!!! Godt at alt så bra ut [emoji7][emoji1303]
Nå gleder jeg meg ikke noe særlig til den timen da... [emoji28]

Sniker fra desember.

Jeg var hos han på TUL 7+5 og organrettet TUL 13+1 :) Han er veldig dyktig og skal være en av Norges beste på UL. Man kunne se og sjekke ganske mye allerede da og han mente at han kunne se kjønn selv om han ikke var heelt sikker :) Jeg synes det var verdt hvert krone kommer til å dra dit igjen om jeg blir gravid igjen. Bildene blir også veldig bra i forhold til mange andre steder.

Back
Topp