ul i uke 12?

babybooom

Forelsket i forumet
tar de det utenpå magen eller er det mulig er tar innvendig?
skal ta i dag å er 12+3 i følge tidlig ul og 12+1 i følge mens

Sniker fra desember :p jeg var på tidlig ul når jeg var 12+2. Var sikker på at jeg måtte ha innvendig (noe jeg ikke er veldig glad i), så her var alt skrubba og klart for å opp i stolen men da så legen helt forvirra ut i det jeg holdt på å kle av meg :p han så ikke problemet med utvendig i uke 12 :-) blei fine bilder også!

Tok i uke 11+0. Legen tok utvendig og man så veldig godt! :-)

Jeg hadde i uke 11, måtte ta innvendig, han mente man fikk bedre bilde da. Varierer sikkert hva de mener er best.

Det er nok forskjellig, og hvem som utfører ul. Jeg hadde lest at det var vanlig med innvendig ul frem til uke 14, men når jeg var hos spesialist sa han at han aldri tok innvendig ul etter uke 11.. Da jeg tok utvendig 11+5..

håååper utvendig da :P sambo gleder deg og jeg gruer meg. håper alt er bra

Jeg var på ultralyd 6+3 og fikk utvendig. Men jordmor sa at det spilte en rolle på hvordan livmor lå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått både utvendig og innvendig ul i uke 13.
Da jeg skulle ha eldste måtte vi til bergen for å sjekke om han hadde kromosom feil. Spesialisten tok først en utvendig ul og deretter en innvendig. Han sa at det var lettere å se etter eventuelle skader/missdannelser med en innvendig ul.

Tok ul ved 9 og 12 uker og begge var utvendig, så kjemoegodt begge gangene:-) kommer sikkert litt ann på hva slags ultralyd apparat de bruker også;-) noen har kanskje litt nyere/avansert enn andre;-)

Back
Topp