UL i uke 12 i Oslo

Mammato

Termin 5. september 2015
Septemberlykke 2015
Jeg skal på UL i uke 12, men usikker på hvor jeg bør bestille. Vil velge et sted hvor de tar seg god tid til å vise fram hjerte, sjekke etter om alt er bra, og at de tar noen klare bilder. Er det noen som har en anbefaling?

Har hørt mye bra om både Oslo City legesenter og ultralydklinikken på Lysaker. :)

Har selv vært på Lysaker med begge mine, men det var 3d-ul i uke 29 :)

Vi var på Oslo medisinske senter sist, men tror gynekologen startet for seg selv.. Hun var ihvertfall veldig flink, skal se om jeg finner de igjen. Hvis ikke har jeg hørt mye bra om bryn medisinske senter :)

Mange som skryter av Oslo City. Går selv til Oslo medisinske, men sist synes jeg han rushet veldig altså. Men alt var fint og greit da, var liksom ikke så mye å se. Men bildet ble jo litt uklart, tok seg ikke veldig tid til å få det veldig klart..

Mange som skryter av Oslo City. Går selv til Oslo medisinske, men sist synes jeg han rushet veldig altså. Men alt var fint og greit da, var liksom ikke så mye å se. Men bildet ble jo litt uklart, tok seg ikke veldig tid til å få det veldig klart..

Jeg var hos Oslo City sist og var veldig fornøyd, men hun rushet og tok uklare bilder. Men det gjorde meg ikke så mye siden jeg var i uke 6. I uke 12 vil jeg gjerne gå til noen med bedre tid. Hva med Majorstua klinikken?

Det er ikke sikkert det er så lett å ta ordentlig sjekk ved 12 uker, da det er for små forhold. Det er vel nakkefold evnt. noen tilbyr seg å sjekke....

Vi var på Oslo medisinske senter sist, men tror gynekologen startet for seg selv.. Hun var ihvertfall veldig flink, skal se om jeg finner de igjen. Hvis ikke har jeg hørt mye bra om bryn medisinske senter :)

Mener du Nahid?? Hun har startet opp i Bærum :) http://baerumgynekolog.no/

Har hørt masse bra om lysaker:)
Selv var jeg på oslo city forrige svangerskap og ble møtt av en pottesur dame som ikke sa en dritt og var altfor sjapp, skikkelig skuffa og absolutt ikke fornøyd. Blir nok Lysaker nå:)

Veldig fornøyd med Majorstuaklinikken! Erfaren eldre og hyggelig mann som visste hva han skulle se etter. Skikkelig misfornøyd med Oslo medisinske, de kunne ikke engang utstyret de brukte... Og enda mindre hva de så etter...

Veldig fornøyd med Majorstuaklinikken! Erfaren eldre og hyggelig mann som visste hva han skulle se etter. Skikkelig misfornøyd med Oslo medisinske, de kunne ikke engang utstyret de brukte... Og enda mindre hva de så etter...
Da tror jeg at det blir der :)

Back
Topp