Hot*Mama Gift med forumet 2 Mar 2009 #1 Tar de innvendig eller utvendig UL i uke 10?[:)] Noen som vet?[:)] Er blitt innkalt til føden da, de andre gangene jeg har vært på innvendig tidlig UL, har jeg måtte møte nede i gyn.![8|]
Tar de innvendig eller utvendig UL i uke 10?[:)] Noen som vet?[:)] Er blitt innkalt til føden da, de andre gangene jeg har vært på innvendig tidlig UL, har jeg måtte møte nede i gyn.![8|]
x1xBeautiful Nightmare Glad i forumet 2 Mar 2009 #6 de prøvde med utvendig først på eg i uke 10, en det ble altfor dårlig, så det ble innvendig.. men du glemmer at det er fælt når du ser den lille[:)]
de prøvde med utvendig først på eg i uke 10, en det ble altfor dårlig, så det ble innvendig.. men du glemmer at det er fælt når du ser den lille[:)]
Hot*Mama Gift med forumet 2 Mar 2009 #7 ORIGINAL: Beautiful Nightmare de prøvde med utvendig først på eg i uke 10, en det ble altfor dårlig, så det ble innvendig.. men du glemmer at det er fælt når du ser den lille[:)] Ja gjør jo sikkert det Men kan ikke huske jeg har fått se så mye de andre gangene..[8|]
ORIGINAL: Beautiful Nightmare de prøvde med utvendig først på eg i uke 10, en det ble altfor dårlig, så det ble innvendig.. men du glemmer at det er fælt når du ser den lille[:)] Ja gjør jo sikkert det Men kan ikke huske jeg har fått se så mye de andre gangene..[8|]
B Bleiemos Forumet er livet 2 Mar 2009 #8 I uke 9+2 (tror jeg?) var jeg på UL, og da var det innvendig. Var på ny UL i uke 12, og da var det utvendig tror jeg!
I uke 9+2 (tror jeg?) var jeg på UL, og da var det innvendig. Var på ny UL i uke 12, og da var det utvendig tror jeg!
shiby Forumet er livet 2 Mar 2009 #11 Jeg hadde utvendig UL i uke 9+5. Fikk se overraskende masse [:)]