UL i uke 10

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Blir det innvendig eller utvendig når man tar UL i uke 10? :-)
Vurderer å bestille en time til det, greit å vite hva man skal forberede seg på ;p

Oi, det var uvanlig! Det varierer sikkert fra sted til sted, mtp hvilket utstyr de har osv :-)
Hun dama jeg snakka med nettopp når jeg bestilte time, sa allerede over telefonen at det kom til å bli innvendig :-)

Jeg bestilte akkurat tidlig ul til neste uke! Hun sa det ble innvendig :) er da akkurat 9 uker.. men en ting jeg lurer på.. Tar dere med mannen på tidlig ul?

Min blir nok også med :) ser for meg det er litt ekkelt for de når det er innvendig ul :-p

Jeg skal ha innvendig på torsdag , 7 pluss 3 . 

Men samboer på vente ute... , han har vært med på en fødsel men synes det er litt rart og ha ham med til gynekolog allikevel  :) 

Jeg har vært på innvenig på alle mine tidlige og mannen har vært med på alle :) På volvat har han satt bak forhenget til ul greien er inni så har han fått komme rundt og stått oppe med hodet mitt :) bare fordi babyen er inne i meg betyr jo ikke det at han ikke skal få delta på alt :) det er jo en fantastisk opplevelse å se den lille for første gang :)

Jeg tok innvendig. De ser mye bedre med innvendig så tidlig og får mer nøyaktige mål da.
De erfarne gynekologene tar derfor innvendig. En kjapp sjekk hos en lege med ul-apparat eller jordmor så kan det godt være utvendig, har hørt flere som har tatt utvendig også.. Innvendig er nok mer vanlig da så tidlig..  Jeg ville foretrukket innvendig da jeg så jeg fikk vite så nøyaktig som mulig akkurat hav som befant seg der hehe!! :)

Jeg hadde invendig i uke 10 med storebror i magen :)

Back
Topp