UL i Trondheim?

lilleluring

Andre møte med forumet
Noen som har vært på tidlig UL i Trondheim?
Kunne rett og slett tenkt meg å få en bekreftelse på svangerskapet, er så mye tanker rundt omkring det..
Noen som har vært til tidlig UL i Trondheim uten å få henvisning fra lege? (Tok opp min bekymring hos legen, men han kunne ikke gjøre noe frem eller tilbake. Hvis jeg ønsket kunne jeg jo dra på UL selv sa han.)
Hvor gikk dere?
Hva kostet det?

lilleluring skrev:
Noen som har vært på tidlig UL i Trondheim?
Kunne rett og slett tenkt meg å få en bekreftelse på svangerskapet, er så mye tanker rundt omkring det..
Noen som har vært til tidlig UL i Trondheim uten å få henvisning fra lege? (Tok opp min bekymring hos legen, men han kunne ikke gjøre noe frem eller tilbake. Hvis jeg ønsket kunne jeg jo dra på UL selv sa han.)
Hvor gikk dere?
Hva kostet det?

http://ultraportalen.no/

Ligger i midtbyen.
Har ikke vært der selv, og aner ikke om de gjør tidlig ultralyd, men vil tro det.
En venninne har vært der på 3D, og var veldig fornøyd i alle fall :)

Vi var på tidlig UL på privatklinikken Medicus i uke 12. Angret ikke! Kostet 900 kr og fikk masse bilder.

Ultralydportalen! 800,- før uke 12, tror jeg. 1300,- etter uke 12. Etter uke 12 får du også med en minnebrikke med bilder og filmer fra ultralyden på..

Vi var på tidlig UL på Medicus og på 3D UL på Ultraportalen og kjempefornøyd med begge steder:-D
Jeg var også hos en gynekolog på medicus når jeg skulle sette inn hormonspiralen og må si det er veldig trivelige, profesjonelle og flinke folk der:-)

Takk for svar alle!
Ringte til Medicus og fikk time allerede dagen etter! Så nå er vi i lykkerus over å ha sett en sprell levendes baby på ultralyd! Alt ble pluttselig så virkelig og jeg letta ti kilo med bekymringer av skuldrene mine. Fikk også med masse fine bilder som vi skal vise storesøster i morgen (hun vet nemmelig ingenting ennda)! :)

Back
Topp