UL i morra

Leandora

Forelsket i forumet
I morra er det UL. Da får jeg endelig vite om det er noe foster der inne.

TVI TVI....Er så utrolig nervøs, spent, redd og nyskjerrig for dagen

Kjenner igjen den følelsen, ja.... [:)]
Jeg skal også på UL i morgen. Både gleder og gruer meg. Har før opplevd å komme på UL og kun sett en tom livmor, men har en bedre følelse denne gangen.
Du får oppdatere oss i morgen hvordan det gikk.

var det plommesekk der da?? Var for 14 dager siden og da mente legen at det ikke kunne ses pga at jeg var bare 4 uker på vei. han kunne se plommesekken men ikke fosteret

Masse lykke til[:)]

Lykke til begge to[:)]

Jeg var på UL da jeg var 7 uker, og da var det ingenting der. Legen trodde først at jeg ikke hadde vært gravid men hcg prøvene viste det. Jeg hadde trolig hatt en veldig tidlig MA.

Det går heeeelt sikkert kjempeflott!! Du kommer nok tilbake hit og skriver om en bankende hjerte og gledestårer[:D][:D]

Kjenner følelsen, eller egentlig ikke en konkret følelse, men følelsen av fullstendig kaos over hva man bør/tørr føle før en sånn dag[:-] Tipper det går kjempebra og at du får se lille spiren på skjermen.. med bankende hjerte[:D]

Lykke til allfall, krysser det jeg kan for deg[:)]

Masse lykke til i morgen! Håper det blir en fin opplevelse! [;)]

Masse lykke til til dere begge to som skal på ul i morgen. [:)] Gleder meg til å logge på i morgen og lese en gledes-oppdatering. [:)]

Takk takk alle sammen..

Håper håper håper at jeg får se hjerteslag...

Jeg skal også på ul i morgen. da er jeg 9+2. Er spent denne gangen også, men roligere nå. Kjenner magen vokser og er kvalm når jeg ikke spiser når jeg er sulten og jeg er trøtt. Men blir selvsagt spent når jeg kommer dit.

Legen min ville vente til slutten av uke 6 eller begynnelsen av uke 7 første gangen for da er hjerte mer tydelig på ul. Bare sånn at du vet at det kan være litt tidlig og at du ikke blir bekymret hvis ikke hjertet vises så godt!

takk for det.. 

masse lykke til!!!!

ORIGINAL: cactus_jenten

Masse lykke til til dere begge 3 som skal på ul i morgen. [:)] Gleder meg til å logge på i morgen og lese en gledes-oppdatering. [:)]

Sign [:)]

Lykke til i morgen! Gleder meg til oppdatering[:D]

ORIGINAL: civciv

ORIGINAL: cactus_jenten

Masse lykke til til dere begge 3 som skal på ul i morgen. [:)] Gleder meg til å logge på i morgen og lese en gledes-oppdatering. [:)]

Sign [:)]

sign[;)]

Back
Topp