Ul i morgen!

Februar?

Forumet er livet
Ja, i morgen skal jeg på ul. Jeg gruer meg veldig egentlig. For enn om jeg har innbilt meg alt dette og det er ikke noe baby der. Enn om alle symptomene jeg har er innbilt svangerskap!
Håper dette går bra! Heldigvis har jeg time i morgen tidlig så da får jeg ihvertfall bekreftet med en gang og ikke må vente til langt på dag!

det kommer sikkert til å gå bra skal du se...[:)]  masse lykke til i morgen[:)]

Jeg lover å oppdatere når jeg kommer hjem fra jobb, men jeg slutter ikke før klokka 17 så dere må være tålmodig! Da får jeg jo vite hvor lenge jeg skal gå på den medisinen jeg går på! Har fått progesteron tillegg!

åååååå eg og skal på ul imrg... kjenner igjen dei tankene du har...tek om at.........

Jeg forstår at de er helt naturlige, men det kan jo skje meg også for det skjer jo andre!

Masse lykke til i morgen.

Takk skal du ha[:)]

Ååå, bare gled deg! Masse lykke til i morgen, gleder meg til å høre hvordan det har gått[:D]

Masse lykke til! Det går sikkert bra [:D]

Åhh har tænkt på dæ hele hælga, at du ska på UL i mårra.. Æ e så spent på dine vegne[:D]
Går nok så flott så!![:D]
Vente allerede fryktelig spent på oppdatering fra dæ[8D][:D]

Æ ska gi beskjed så snart æ kjem hjem fra jobb i mårra!. slutte klokka fem å jobbe på ainner sida av byen så med rushtrafikken så e æ litt usikker på når æ kjem hjem!

Massssssssssse lykke til på ul i morra!! Gleder meg til å høre oppdatering. Spent på hvor lenge du skal ta crinone'n også. [;)]

Lykke til i dag. 

masse lykke til i dag....tenker masse på deg[;)]

Venter spent på svar,håper og tror at alt var bra[:)]

*Vente i spenning her*
Glede mæ t å hør at hjertet banka å at alt så bra ut[:D]

Var på ultralyd i morges ja. Grudde meg litt, men da jeg kom inn snakket vi litt sammen før jeg skulle legge meg ned på benken. Lille knøttet (eller bønna som sambo kaller h*n) er i dag 0,99 cm lang og hadde en hjertefrekvens på 136 i minuttet. Fikk jo til å med høre lyden. Det synes jeg var utrolig da i å med at babyen ikke er en cm ennå engang! Alt så bare bra ut og jeg fikk ny time til ul den 28 september! Fikk tre fine bilder!

Åhhhhh så fantastisk flott[:D][:D]
Nei no vart æ gla, håpe æ å får UL innkalling snart, vil sje bankende hjerte å hør at alt e flott[8D][:D]
No kan du slapp ånkli av å gled dæ allfall[:D]

ja no føles det litt mer virkelig altså. fikk jo sett den lille babyen. Jeg får jo en ny ul om to uker og da får jeg vel flere bilder. Det skal bli kjempespennende. Og jeg betalte jo bare 40 kr for 3 bilder eller så betalte jeg 40 kr for å komme inn. Aner ikke og bryr meg ikke. Det ble ihvertfall ikke mer enn det og så fikk jeg sett babyen i tillegg!
Det var kjempeutrolig og jeg tror jeg gliste hele veien fra legekontoret og til jeg kom på jobb!

Back
Topp