ul i morgen

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heia  i morgen skal jeg på ul[:D]  gleder meg sssåååå sinnsykt mye til og se den lille der inne som sparker som bare det for tiden

men er litt nervøs da for at alt ikke skal være som det skal være.... men tror jo alt er topp da  håper bare den lille trives i mammas mage. er halveis nå og det er ssååå stas!!!  synes tiden har gått ganske fort
stor bjørneklem fra meg

Alt er sikkert helt fint [:D][:D] Lykke til- gleder meg til å høre om hvordan det gikk [:D][:D][:D]

Me too, me too!!! [:D][:D][:D] Hurramegrundt! Gleden er stor her i gården også ja! Gått fra å telle dager til å telle timer her nå [;)]

hehe[:D][:D]  så kos da... gleder meg ssååå masse

vil dere vite kjønnet???

Neeeeeeei... dvs. jeg kan egentlig tenke meg å vite, men samboer vil ikke. Egentlig så er det greit, må ha litt spenning også, men jeg kommer heeelt sikkert til å ligge på benken å nistirre mot der du vet [;)][:)] Hihihi! Nysgjerrigheten lenge leve!
Dere da?

ja vi er begge like nysgjerige..haha...  så vist de ser det så vil vi vite det[:D][:D]   har time 11,30 jeg  en du??

Jeg har time 10.30. Er med på et prosjekt ang. gravide med PCOS (cyster i eggstokkene), så jeg skal til ultralyd 2 ganger i morgen. Den kl.10.30 er den ordinære ultralyden ( samme som du skal på). Spennende selv om jeg har sett poden 2 ganger før. [;)]

Hallo [:D]
Jeg også har ultralyd i morgen, og jeg gleder meg masse...Klarer nesten ikke vente lengre!!!
Blir spennende å se nurket [:)]
Jeg har nesten ikke mage, og har ikke kjent spark ennå, så gleder meg til å se et bevis på at det virkelig er noe der [:D] Hørte hjertelyden i går, men tror nok det blir anderledes å se babyen vår [:D]

Heisann! Det blir kos ja [:D] Kjenner ikke så mange spark jeg heller, tror jeg... vet liksom ikke helt hva det er [&:], men skal bli godt å se om det er liv eller ikke. Tror jo det er det, men tvilen kommer lett når en ikke kjenner noe håndfast.

nå har jeg vert på ul[:D][:D] der lå det en liten gutt.. jippi!!!!!!!!  han var ssåå skjønn[:D]

Back
Topp