Ul i morgen

Nei og nei :(
Så utrolig trist å lese :( <3
 
neeeei :( Det var jo ikke SÅNN det skulle gå!!!! :( :( sender en god klem <3
 
Jeg er ikke lei meg, men takk :) jeg har som sagt følt det på meg hele tiden at noe var galt! Så vi var ikke overrasket i det hele tatt. Jeg hadde hjernehinnebetennelse i begynnelsen av svangerskapet og sammen med medisinene er der antakelig grunnen til at det gikk galt. Vi prøver på nytt senere, nå er jeg mest lettet over at jeg har fått bekreftelse på at det jeg følte var rett. Har ikke tatt denne graviditeten inn over meg nettopp fordi jeg hadde en sjette sans om dette :) lykke til videre alle sammen :)
 
Utrolig men sant! Ble videresendt til gynekolog som til tross for at fastlege ved kontroll i uke 6 og 8 ikke fant spor av baby og mente livmoren var mindre og så en væskeansamling som antakelig var blod, fant gynekologen et lite foster med bankende hjerte og samme termindato. Alt var normalt og i rute :) vi er i sjokk og gledesrus!!!
 
Utrolig men sant! Ble videresendt til gynekolog som til tross for at fastlege ved kontroll i uke 6 og 8 ikke fant spor av baby og mente livmoren var mindre og så en væskeansamling som antakelig var blod, fant gynekologen et lite foster med bankende hjerte og samme termindato. Alt var normalt og i rute :) vi er i sjokk og gledesrus!!!
For et sjokk det må ha vært! Nyt tiden fremover nå :) Det fortjener dere! Langt er du på vei?
 
Utrolig men sant! Ble videresendt til gynekolog som til tross for at fastlege ved kontroll i uke 6 og 8 ikke fant spor av baby og mente livmoren var mindre og så en væskeansamling som antakelig var blod, fant gynekologen et lite foster med bankende hjerte og samme termindato. Alt var normalt og i rute :) vi er i sjokk og gledesrus!!!
Så fantastisk! !! ♡♡
 
Shit, for en historie !!! :):):) dette var jo helt fantastisk å høre <3 fikk klump i halsen nå <3
 
Takk alle! Ja jeg kan ikke forstå det! Fra det ene til det andre. Vi felte begge noen tårer når vi så hjerte som slo helt perfekt av seg selv med en flaksende liten danser som hadde det helt topp hehe.. Usikker på om jeg får til å sove i kveld :)
 
For en fin historie, gratulerer! Håper fastlegen din unner seg en runde med opplæring i bruk av UL-apparatet sitt...
 
Hun hadde bare utvendig ultralyd og sendte meg derfor til gynekolog som hadde innvendig ultralyd :) ikke alltid så lett å se utvendig, hvertfall ikke hvis en har litt ekstra fett på magen etter forrige barn hehe
 
Back
Topp