ul i morgen!:)

Bkno7006372

9.mai 2014 <3
Utifra menstermin er jeg 12+4 og har tidlig ul for første gang. Jeg både gruver meg og gleder meg vanvittig mye til dette. Min forlovede gleder seg noe sinnsykt, men jeg er litt begge deler, i frykt om at hjertet ikke banker eller at noe er feil.

Kan noen fortelle litt om sin ul, og hvordan dere opplevde det? :) Trenger litt oppmuntring føler jeg :)

Bare positivt med vår ul! Men skjønner følelsen du sitter med.. Prøv å tenk at sjansen er liten, veldig liten for at noe er alvorlig galt og mest sannsynlig er alt helt supert med den lille babyen deres! Dere kommer til å kose dere :)

Har kun hatt positiv erfaring med tidlig ul! ;)
Masse lykke til, dette går nok fint :)

Sant som skrevet over her - sjansen for at alt er bra er kjempe kjempe kjempe stor!!! Og å se sprellende foster og å høre hjertelyd er rett og slett priceless! :) gled deg du ;)

Åååh kjære dere!!:D Jeg var på ul i dag og alt stod bra til!!!!:D Bebiseen utviklet seg normalt og så helt frisk ut. Den bevegde på armer og tær og det rørte meg og min forlovede såå mye!! Legen sa at hun trodde det var ei lita jente!:")

Jeg er sååå lykkelig! !!! <3

Åååh kjære dere!!:D Jeg var på ul i dag og alt stod bra til!!!!:D Bebiseen utviklet seg normalt og så helt frisk ut. Den bevegde på armer og tær og det rørte meg og min forlovede såå mye!! Legen sa at hun trodde det var ei lita jente!:")

Så fantastisk!!! :)

Så deilig at det gikk bra... alltid moro å se når det er liv i magen, men syntes det er litt rart at h*n legen kunne påstå kjønn... for da jeg fødte Munin, vår nr 3 var han nok ca på omtrent samme størelse som ditt vesle gull nå, muligens littegrann større enn Munin-gull... og utenfor magen var det umulig å se kjønn. Jeg syntes jeg så en tut på den lille kroppen... men fikk tydelig beskjed av både lege, gyn, jm og pleiere sa at det kunne likegjerne være en stor klitoris som en liten peniser.... umulig å si så tidlig sa de.

Men blir spennende lell dah, å se om spekulasjonene stemmer da!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om Pilten ♡ ☆

Så fantastisk! :)
Det er virkelig den beste følelsen i verden å få en bekreftelse på at det er liv ❤

Back
Topp