UL i morgen:)

Sofius

Forelsket i forumet
Da har jeg bestilt time til tidlig ul i mårra. For å forhåpentligvis se at alt er ok. Og påplass i livmor og ikke på utsida!

Legen mente jeg bar 7+5 i dag men jeg mener jeg kun er 5+1 eller 4+2..

Blir spennende:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åhh håper du får positive svar!! ♡ om du er 5+2 i morgen får du kanskje se et lite bankende hjerte!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Da har jeg bestilt time til tidlig ul i mårra. For å forhåpentligvis se at alt er ok. Og påplass i livmor og ikke på utsida!

Legen mente jeg bar 7+5 i dag men jeg mener jeg kun er 5+1 eller 4+2..

Blir spennende:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så spennende :)
Håper det er akkurat sånn som det skal være:)

Legen min mener også at jeg er mye lengere på vei enn det jeg selv mener. :S

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så spennende :)
Håper det er akkurat sånn som det skal være:)

Legen min mener også at jeg er mye lengere på vei enn det jeg selv mener. :S

Legen teller visst uansett fra første dag i siste mens. Hos meg blir det helt feil da jeg faktisk kan ha blitt befrukta en hel mnd senere:o

Blir spennende å se hvem som har rett i morgen da :) Legen min mener at jeg er 10 uker!! Med termin 24.03.2015. Jeg selv mener jeg er 4+3 eller 5+3. Med termin i mai. Grunnen til at det er så stor forskjell er tidligere SA. Men jeg mener at hvis jeg er 10 uker så skulle testene mine vært sterke fra den dagen jeg begynte å teste. Blir forvirra jeg ; p hvorfor har du å legen din så forskjellige terminer da?

Jeg hadde siste mens 10 juli. Dagene før det fikk jeg svake positive tester, så jeg hadde antagelig kjemisk..

Og det så ut til å tulle litt med syklusen min, så ser ut som EL har kommet da jeg skulle hatt mensen. Altså i alle fall to uker for sent:)

Hm, sånn å forstå ja:) Oppdater imorgen da, på hvordan det gikk på UL :)

Back
Topp