Ul i morgen

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
I morgen er det vår tur til å dra på ul:D Og jeg er så spent på om de kommer til å se kjønn. Sist gang var jeg så sikker på at det var gutt at jeg var ikke i den minste tvil, denne gangen har jeg null peiling på kjønnet:p Jeg får også håpe jeg ikke blir satt tilbake, med lillegutt ble jeg satt tilbake 12 dager, det var ikke morro. Og ikke stemte det heller, for han ble født dagen før min mens termin og var nok bare en liten tass hele tiden, 2660 ved fødsel. Denne gangen har jeg ihvertfall stål kontroll på når jeg hadde el og jeg testa positivt 9dpo, så det er begrenset hvor langt jeg kan settes tilbake;)

10.04.14 tre skal bli fire <3
 
Det blir spennende ja! Får håpe de ikke setter deg mye tilbake. Det er kjipt. Men babyene kommer når de er ferdige som regel :p Uavhening av hva mor og sykehus mener om termin. Heldigvis for vi si :D

Masse lykke til i morgen :)
 
Det blir spennende ja! Får håpe de ikke setter deg mye tilbake. Det er kjipt. Men babyene kommer når de er ferdige som regel :p Uavhening av hva mor og sykehus mener om termin. Heldigvis for vi si :D

Masse lykke til i morgen :)
Helt sant det ja;) men det jeg tenker på om man ender opp med å gå på overtid. Hvis man da har blitt satt tilbake, og det ikke stemmer, vil det bli skummelt lenge å vente på å bli satt igang....

Takk for det:) Jeg orker ikke å tenke på at noe kan være galt, så jeg bare gleder meg:D

10.04.14 tre skal bli fire <3
 
Lykke til:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det blir stas tenker jeg! Lykke til :)

Jeg har det som deg, -var dønn klar forrige gang på at det var en gutt, nå aner jeg ikke. Spennende dette her :)
 
Det blir stas tenker jeg! Lykke til :)

Jeg har det som deg, -var dønn klar forrige gang på at det var en gutt, nå aner jeg ikke. Spennende dette her :)
Takk, takk:)
Kanskje det betyr at vi begge venter jenter, de er jo litt mer ubestemte;)

10.04.14 tre skal bli fire <3
 
Lykke til :)
 
Lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp