Ul i morgen :-)

mamma2be89

Betatt av forumet
Er veldig spendt å nervøs i dag kjenner eg. Vi var på ul for to uker siden å fikk se/høre hjertet slå. Nå skal vi tilbake i morgen for å se om det er kromosomfeil eller noe galt med hjertet. Sist svangerskap var det alvorlig hjertefeil slik at vi måtte avslutte svangerskapet i uke 21 :-( så håper jo alt går bra i morgen å at vi får vite det er en frisk baby inni der :-) lurer også på om det er noe håp om å fåvite kjønn når jeg er 11+5 i morgen? :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er veldig spendt å nervøs i dag kjenner eg. Vi var på ul for to uker siden å fikk se/høre hjertet slå. Nå skal vi tilbake i morgen for å se om det er kromosomfeil eller noe galt med hjertet. Sist svangerskap var det alvorlig hjertefeil slik at vi måtte avslutte svangerskapet i uke 21 :-( så håper jo alt går bra i morgen å at vi får vite det er en frisk baby inni der :-) lurer også på om det er noe håp om å fåvite kjønn når jeg er 11+5 i morgen? :-P

Masse lykke til!! Går nok veldig bra skal du se!! Tror det blir vanskelig å se kjønn, men kan jo hende :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Lykke til!! Jeg har troa :)

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Tusen takk til dere fantastiske mennesker her inne :-) det er fantastisk hva "lykke til" kan hjelpe :-) tusen takk :-)

Masse lykke til:)

Lykke til :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Uff, føler med deg. Vi skal på ul neste onsdag, hjertefeil i familien.. Er det arvelig hjertefeil?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Nei, det er ikke arvelig. Fikk beskjed om at det bare var ren uflaks, så sjansen er liten for at det er den feilen denne gang. Men det er jo i tankene. Vi har enda ikke klart å glede oss over graviditeten denne gang :-( å det er så sårt :-( håper det går fint med oss begge da :-)

Masse, masse lykke til :) Sender over mange gode tanker og krysser fingra :)

Masse lykke til i dag! Vi skal også på Ul i dag :)

Masse lykke til ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nå var det gjort :-) alt så veldig fint ut :-) vi fikk time igjen i uke 15 for å se på hjertet en gang til :-) terminen stemmer med min mens termin igjen :-)

Back
Topp