Ul i morgen!

Monaponaa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Skal på ul i morgen og jeg grugleder meg. Jeg er så redd for at det ikke er noe liv! Jeg har masse symptomer og ikke blødd eller har noe tegn på at det har gått galt.. Men noen merker jo ikke at de mister før de ser det på ul at det ikke er noe liv? (MA).. Men dette er vel sjeldent??
 
Skal på ul i morgen og jeg grugleder meg. Jeg er så redd for at det ikke er noe liv! Jeg har masse symptomer og ikke blødd eller har noe tegn på at det har gått galt.. Men noen merker jo ikke at de mister før de ser det på ul at det ikke er noe liv? (MA).. Men dette er vel sjeldent??

Skjønner deg godt!! Hadde det slik når jeg skulle få svar på om HCG mitt hadde steget.. Skal på UL neste uke, og gruer meg skikkelig.. Er så redd for at noe skal ha skjedd. Det går nok kjempe bra, tenk så deilig når du får sett den lille og ser at alt er bra:)
 
Er jo nervepinnene ;p Enten så blir det verdens beste dag, ellers så blir det verdens verste dag.... Men satser på at alt er bra og jeg får se en sprellende liten bebis! Må være deilig den følelsen!
 
Masse lykke til i morgen!! Det går nok kjempebra, som oftes gjør det jo der :)
 
Masse lykke til :) Dst kommer nok til å gå helt fint! Heldig er du som får hilse på mageboeren allerede :)
 
Back
Topp