Ul i morgen =)

Tippelita

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Åhh er så spent, skal på Ul i morgen. Har et lite håp om å kanskje få vite kjønnet. *krysser fingrene*
Har vært på 2 ultralyder tidligere, en i uke 5 og en i uke 11, men nå er jeg litt over 14 uker på vei siden jeg ble satt 1 uke tilbake i uke 5. Det er så koselig å få se utviklingen fra gang til gang =)

Lykke til i morgen :) Blir spennende å se hvem som gjemmer seg i magehuset :D

Lykke til :)

Lykke til! Husk å oppdatere oss!

Åhh er så spent, skal på Ul i morgen. Har et lite håp om å kanskje få vite kjønnet. *krysser fingrene*
Har vært på 2 ultralyder tidligere, en i uke 5 og en i uke 11, men nå er jeg litt over 14 uker på vei siden jeg ble satt 1 uke tilbake i uke 5. Det er så koselig å få se utviklingen fra gang til gang =)

Lykke til:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ååås å spennende :)
Masse lykke til i morgen ;)
Husk å oppdatere oss på hvem som bor i magehulen din da :)

god morgen alle sammen =)
Beklager for sein tilbake melding, men alt sto bare bra til hos lillegullet i magen. Var hos en eldre gynekolog, han var veldig nøye og forklarte at babyen hadde neseben, tommelen lå rett, at nakkefolden var helt fin, og at alt så helt bra ut med babyen. Han målte blodgjennomstrømning i navelsnora, og hjerte rytmen. Jeg spurte forsiktig om det gikk ann å se kjønn så tidlig, da svarte han at man kanskje kunne det. Men han sa nu aldri kjønnet, så han var nok mer opptatt av at babyen var frisk. Det er jeg jo veldig glad for, men hadde et lite håp, så nå må jeg bare vente til 14 feb. Jeg fikk med 10 bilder da =) Håpa alle får en super dag :)

Suupert!

Så bra at alt stod fint til med den lille!:)

Så bra at alt så bra ut! :)

Så fint at alt er vel inni der :-)

Back
Topp