ul i morgen...

mon_83

Flørter med forumet
..ja, i morgen er det store dommedagen. håper vi får se ett bankende hjerte. redd det ikke er noe der, men prøver å roe meg og trøste m at jeg har jo noe gravid symptomer og mensen er borte. regnet m at jeg ikke er den eneste som har den sånn :P prøver å lese minst mulig om f.eks hcg nivå fordi jeg har mye lavere enn andre men har lest at mitt er innenfor normalen. vi skal aldri være uten bekymringer ;) takk for dagens utblåsning :) ha en fin dag alle sammen :)

Nei, det er sant. Vi skal aldri være uten bekymringer.
Jeg er dødskvalm, og kjempetrøtt. Om jeg får et lite opphold, eller på kvelden når jeg har det litt bedre, da er jeg sikker på at nå har jeg hatt en ma.
Sånne forum som dette er jo litt skremmende for oss også, jeg visste ikke hva ma var før jeg leste om det på et slikt forum da jeg ventet nr 3.

Samtidig, så er det godt å ha en plass hvor man har fellesskap med andre og få luftet tankene sine..

Lykke til på ul i dag, krysser fingre og tær for at det går bra. Venter på en oppdatering fra deg :)

...så litt for sent at innlegget ditt var skrevet i dag. Lykke til på ul i morgen, håper på en lykkelig oppdatering :)

(Jeg må vente helt til onsdag med ul, synes det er skrekkelig lenge...)

Lykke til på ul! Kjenner følelsen din, ang redselen for at noe ikke er som det skal. er så få i nærheten her som har tilbud om privat ul, så jeg må nok pent vente til uke 17/18, kjenner den tida kommer til å bli laaaang! Kom med oppdatering når du er hjemme igjen da :)

gikk kjempe bra på ul idag <3 vi fikk se ett bankende hjerte og alt så ut som det skulle. ble satt tilbake foreløpig en dag, så da er jeg 8 uker akkurat :)>

gikk kjempe bra på ul idag <3 vi fikk se ett bankende hjerte og alt så ut som det skulle. ble satt tilbake foreløpig en dag, så da er jeg 8 uker akkurat :)>

Å så godt å høre:) må være veldig betryggende å se det lille hjertet og får vite at alt ser ut som det skal:) lurer veldig på å bestille meg time til priv ul selv, men litt usikker enda. tenkte å ta en prat med fastlege, men skal ikke dit før om et par uker. hadde du utvendig eller innvendig ul forresten?

Så bra! Da kan du slappe av og nyte svangerskapet! Tærer på å bekymre seg for alt som kan være galt!

niandi skrev:
Å så godt å høre:) må være veldig betryggende å se det lille hjertet og får vite at alt ser ut som det skal:) lurer veldig på å bestille meg time til priv ul selv, men litt usikker enda. tenkte å ta en prat med fastlege, men skal ikke dit før om et par uker. hadde du utvendig eller innvendig ul forresten?

jeg hadde faktisk utvendig ul, ble veldig overrasket. jeg hadde ringt og bestilt m en gang selv. absolutt verdt de 800kr.

Back
Topp