ul i morgen

tante82/MAx6

Glad i forumet
er spent. Vet ikke helt va de skal se etter og ev når det blir innsetting,men kansje i løpe av denne uken?[:)] Jeg sliten enda med kvalme og migrene så håper dette går over etter innsetting. Var dere på jobb samme dag etter innsetting?

Så spennende [:D] Lykke til på UL i morgen [;)]
Har ikke vært igjennom fryse forsøk så kan egentlig ikke svare på spm ditt, men jeg ville tro at du ikke skal på jobb på innsett dagen. Er iallefall slik med fersk forsøk [:)]

ORIGINAL: 11Giggs

Har ikke vært igjennom fryse forsøk så kan egentlig ikke svare på spm ditt, men jeg ville tro at du ikke skal på jobb på innsett dagen. Er iallefall slik med fersk forsøk [:)]

Takk[:)]de på sykehuset snakket om at de skulle ringe meg når de hadde sett på svarene på ul,vis alt er greit,får jeg vite om eggene har tålt tiningen den dagen jeg skal sett de inne el vordan gjør de det?

ORIGINAL: tante82/MAx6

ORIGINAL: 11Giggs

Takk[:)]de på sykehuset snakket om at de skulle ringe meg når de hadde sett på svarene på ul,vis alt er greit,får jeg vite om eggene har tålt tiningen den dagen jeg skal sett de inne el vordan gjør de det?

Jeg kan dessverre ikke svare det på det spm.
Håper noen andre her inne kan gi deg svar [:)]

Sykehuset ringer deg den dagen du skal ha innsett, men de ringer kun hvis ikke
egget tåler opptinning. Masse masse lykke til. [:)]

Lykke til

Back
Topp