UL i morgen, så veldig spent

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Veldig spent for UL i morgen. Gleder meg til å se lille, men samtidig er jeg redd hjertet har stoppet :(

Vesla kom til å lande på magen min (mellom navlen og skambeinet) med begge knærne. :( Og en 3 årings knær er ikke akkurat myke :P Var vondt, men gikk fort over.

I natt til i dag kom det litt gammelt frisk blandet blod med utflod :P Sorry, håper du ikke spiser eller noe sånt :P

Så nå sitter jeg her med skrekk blandet fryd :confused:

Og i dag fortalte endelig samboer moren sin om lille i magen :D Vi er vist gæææærne :P hahaha :P Digger svigermor :D

Krysser for at den lille har det bra :) de er vell godt beskyttet inni livmoren.

Haha, dere er litt gærne :p

Det går nok veldig bra. Den lille er vel godt polstret inni der så. Hvor langt på vei er du imorgen? Vi og skal imorgen (13+3) og er veldig spente:)

Lykke til i morgen, og håper og tror at alt er som det skal:) Vi skal også på UL i morgen (11+0), og jeg er veldig spent på hva vi får se:)

Så på fødeavdelingen igår å da va det ei som sa at man måtte ha barn i partall :p de fikk det 5 så det ble nok en til mente hu

Hahaha :P Litt sånn jeg har hatt i bakhodet tror jeg :P hehe :P

Her blir det ikke flere. nå er jeg ferdig :P Og samboer var i grunn ferdig 3 barn (svangerskap ) siden :P

Det går nok veldig bra. Den lille er vel godt polstret inni der så. Hvor langt på vei er du imorgen? Vi og skal imorgen (13+3) og er veldig spente:)

12 + 3 i morgen :) Jo, det har nok gått bra. Men skjønner det ble et støt siden det kom blod i går kveld/natt. Riktig nok gammelt heldigvis :P Og glad jeg ikke blødde med en gang, DA hadde jeg nok vært på tuppa :P

Spennende da :D Akkurat 1 uke lengre enn meg da :D Masse lykke til i morgen, i tilfelle jeg glemmer, (og det er stor sannsynlig for at jeg gjør :P )

Lykke til i morgen, og håper og tror at alt er som det skal:) Vi skal også på UL i morgen (11+0), og jeg er veldig spent på hva vi får se:)

Er så stor forskjell fra uke 10 til 13 :) 10-11 bamsemoms, og 12-13 er jo det blitt lengre armer og bein :)

Tror også det har gått bra :)

Masse lykke til i morgen du også :)

Hahaha :P Litt sånn jeg har hatt i bakhodet tror jeg :P hehe :P

Her blir det ikke flere. nå er jeg ferdig :P Og samboer var i grunn ferdig 3 barn (svangerskap ) siden :P
Da har du en snill mann :p her så vil han ha det jeg vil ha, men må nok spørre han igjen. Denne graviditeten kom som et sjokk for han selv om vi prøvde i 18 mnd xD off..

Da har du en snill mann :p her så vil han ha det jeg vil ha, men må nok spørre han igjen. Denne graviditeten kom som et sjokk for han selv om vi prøvde i 18 mnd xD off..

Veldig snill :) Han er enebarn, jeg har søster. Har sagt at jeg ikke vil at ungene skal være alene om noe skulle skje oss. *bankibordet* Og han har skjønt det, nettopp pga han mistet pappaen sin ganske tidlig. :( Tøffe og snille samboeren min :) Men jeg skal ikke nekte han et barn OM han skulle ombestemme seg ;) Men ganske sikker på at det ikke skjer :P

Kom selvsagt som et sjokk på han her også :P

Vi er heldige som har snille menn :)

12 + 3 i morgen :) Jo, det har nok gått bra. Men skjønner det ble et støt siden det kom blod i går kveld/natt. Riktig nok gammelt heldigvis :p Og glad jeg ikke blødde med en gang, DA hadde jeg nok vært på tuppa :p

Spennende da :D Akkurat 1 uke lengre enn meg da :D Masse lykke til i morgen, i tilfelle jeg glemmer, (og det er stor sannsynlig for at jeg gjør :p )
Håper det går bra for oss begge. Jeg er litt på tuppa selv. Håper jeg har ingen grunn til det. Men ser jo der er flere som forlater oss i januar enda dessverre:(

Håper det går bra for oss begge. Jeg er litt på tuppa selv. Håper jeg har ingen grunn til det. Men ser jo der er flere som forlater oss i januar enda dessverre:(

Ser den :( Men nå er det stopp :) Vi som er igjen går det bra med og vi skal bli til termin. Vel nærmest mulig i alle fall ;)

Veldig snill :) Han er enebarn, jeg har søster. Har sagt at jeg ikke vil at ungene skal være alene om noe skulle skje oss. *bankibordet* Og han har skjønt det, nettopp pga han mistet pappaen sin ganske tidlig. :( Tøffe og snille samboeren min :) Men jeg skal ikke nekte han et barn OM han skulle ombestemme seg ;) Men ganske sikker på at det ikke skjer :P

Kom selvsagt som et sjokk på han her også :P

Vi er heldige som har snille menn :)
Hehe, da nekter du nok ikke nei :p kanskje vi havner i samme terminforum igjen, hihi :p
Trist å miste en så nær :(

Hvordan har det gått i dag? <3

Fikk også en skikkelig trøkk fra storebror her om dagen. Skikkelig ekkelt, og vondt! De kommer nok herdet ut, de her småsøsknene :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp