ul i morgen..eh dag :P *oppdatert*

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
wiii skal kl 09 på en siste UL!!!
krysser alt av hender,føtter,tær og fingrer for at han ligger med hodet ned!!![:)]
nå turnerer han så vanvittig,er litt redd for at han skl komme seg på tverra[&:]..men ikke mange timer til vi får vite om det blir normal,sete,eller ks på oss[:D]..hvis han er litt "stabil" da hehhe (man vet jo F(/&/&¤% aldri med di små[:D])

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

kan juble nå[:D][:D][:D]
han var snudd seg og jm trodde ikke han kom til å sette seg igjenn. for han lå godt neddi her,ikke festet men han ligger i allefall rette veien! jippi!!!
fikk et fint profil bilde av han, og av stellet *knis*, måtte ha bevis til min mamma om at det er en gutt heheh.
fikk også se at det var en liten vannlomme i ene del av pungen,mest sansynlig bare at stenen ikke var kommet ned enda. så det var ikke noe skummelt [:)]
*puh* er så enormt letta!
har nå gidd sambo beskje at han skal få så mye sengaktivitet som han bare orker [:D] for nå er jeg klar!!![8D] heheh

Lykke til med ul[:)] Krysser fingrene for at lillemann har snudd seg!

ORIGINAL: Krissta

sign. [:)]

takk:) åh er så spent at jeg er rå-nervøs nå!!![8D]

ORIGINAL: jejagal

kor d gikk?????????

venter i spenning

signerer denne jeg[:)]

håper han har snudd seg!!!!

kan juble nå[:D][:D][:D]
han var snudd seg og jm trodde ikke han kom til å sette seg igjenn. for han lå godt neddi her,ikke festet men han ligger i allefall rette veien! jippi!!!
fikk et fint profil bilde av han, og av stellet *knis*, måtte ha bevis til min mamma om at det er en gutt heheh.
fikk også se at det var en liten vannlomme i ene del av pungen,mest sansynlig bare at stenen ikke var kommet ned enda. så det var ikke noe skummelt [:)]
*puh* er så enormt letta!
har nå gidd sambo beskje at han skal få så mye sengaktivitet som han bare orker [:D] for nå er jeg klar!!![8D] heheh

Å! så bra!!!! da er det bare å begynne å vente!! :)

Åhh...så flott at han har snudd seg da!! [:D][:D] Gode nyheter [:D]

ja nå er han hjertelig velkommen i allefall :P
trua han med konfirmasjon der inne hvis han ikke snudde seg..virker som det ikke fallt i smak å bli der så lenge[:D]

Oioi[:D] Så utrolig bra at han har snudd seg da[:D][:D] Kan skjønne lettelsen din[:D][:D] Skikkelig gode nyheter[:D]

WOHO!!
Så herlig at han har snudd seg!! Flinke gutten[:)]
Ja da er det bare å hive seg i  [:D][:D]

ORIGINAL: Gary Barlow

WOHO!!
Så herlig at han har snudd seg!! Flinke gutten[:)]
Ja da er det bare å hive seg i  [:D][:D]

jess[;)][:D][:D][:D]

Back
Topp