UL i mårra!

smurfemamma91

Flørter med forumet
Etter 25 timer i bil sitter jeg endelig hjemme i sofaen. Tar virkelig på å kjøre så langt, spesielt når man ikke kan dele på kjøringa. Var en flott tur da! :)

I mårra skal jeg på UL, igjen. Ut fra beregningen her inne er jeg 10 uker akkurat, på vei. Blir spennende. Var der i uke 5, men var jo veldig tidlig så fikk ikke sett noe. Men selv om jeg gleder meg til i mårra, så sitter jeg likevel med bekymringer. Kommer jeg til å se noe? Vil man kunne se hjertet slå? Høre hjertet?

Som sagt, mye tanker rundt dette... Gru-gleder meg, men håper jo selvfølgelig på GLADE meldinger:D

Krysser fingrene :)

Lykke til i morgen!! Blir spennende. Du må huske å oppdatere oss :)

Takk :D

Det skal jeg gjøre, spennende dette :D

Lykke til i dag! håper alt er bra, at du får se et lite bankende hjerte og at du oppdaterer oss her når du kommer hjem igjen.

Lykke til i dag.

Lykke til i dag...venter spent på oppdatering=)

Takk for det alle sammen!

Nå er jeg kommet hjem fra sykhuset. Der så vi en liten krabat med bankende hjerte og vinkende hånd :'D Må tellbake i mårra for å få bilde da.. Men alt så supert ut. Hode ble målt til 11 uker, mens kroppens lengde ble målt til 10+1.. Så det var lengda som vi skulle ta utgangspunktet fra.. STOR GLEDE I HJEMMET! :D

Så fantastisk :) Gratulerer :)

Takk :D

Herlig :)

Mhm, var veldig moro! Gynekologen(e) var supergira,  så jeg kunne ikke annet enn å le :D

Så bra at alt så bra ut!! :-D

Jaaa :D

ÅÅÅH!!! så bra :)
elsker alle trådene med vellykka ul :D

:D

Back
Topp